حکم 27 سال زندان برای مرد آدم ربا و آدم خوار ، درخواست تخفیف مجازات از قاضی به دلیل چاقی و شیوع کرونا

به گزارش کهن پارس، مرد آدم ربا و آدم خواری که به جرم به دام انداختن بچه ها ، تعرض و آدم خواری در زندان ایالتی ماساچوست آمریکا دوران محکومیت خود را می گذراند از قاضی پرونده اش خواست با شیوع کرونا در مجازاتش تخفیف دهد.

حکم 27 سال زندان برای مرد آدم ربا و آدم خوار ، درخواست تخفیف مجازات از قاضی به دلیل چاقی و شیوع کرونا

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایران آنلاین، متهم جفری پورت ملقب به خوک چاق از سال 2012 میلادی به جرم در دست داشتن فیلم های کودک آزاری و آدم ربایی و آدم خواری در زندان به سر می برد.

بنا بر اطلاعات موجود پلیس در سال 2012 میلادی پلیس این متهم را با اعترافات دوستش به دام انداخت. جفری به دوستش گفته بود که میخواهد تا چند کودک را در همسایگی خود دزدیده و پس از شکنجه آنها را بخورد و حتی اسم و عکس بچه ها را نیز در اختیار دوستش قرار داده بود تا به او در این آدم ربایی یاری کند .در زمان دستگیری این متهم که به خوک چاق شهرت داشت ماموران پلیس در زیر زمین خانه اش مقدار زیادی فیلم کودک آزاری ،ابزار شکنجه و تابوت هایی به اندازه بچه ها یافتند.

سخنگوی پلیس ماساچوست در آن موقع خاطرنشان کرد که با دستگیری این متهم 167 کودک که قرار بود قربانی این مرد روانی شوند نجات پیدا کردند.

اکنون خوک چاق از قاضی اش خواسته با توجه به چاقی اش و ابتلای 40 نفر در زندان به کرونا در حکمش تخفیف قائل گردد او که به 27 سال زندان محکوم شده امیدوار بود تا قاضی با درخواست وی موافقت کند این در حالی است که دادستانی این مرد را خطرناک توصیف نموده و درخواست بی جایش را رد کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 414

به "حکم 27 سال زندان برای مرد آدم ربا و آدم خوار ، درخواست تخفیف مجازات از قاضی به دلیل چاقی و شیوع کرونا" امتیاز دهید

1 کاربر به "حکم 27 سال زندان برای مرد آدم ربا و آدم خوار ، درخواست تخفیف مجازات از قاضی به دلیل چاقی و شیوع کرونا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکم 27 سال زندان برای مرد آدم ربا و آدم خوار ، درخواست تخفیف مجازات از قاضی به دلیل چاقی و شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید