جلسه انتخاب چهره مردمی فرمول یک برگزار گشت

به گزارش کهن پارس، تهران (پانا) - هیات انتخابی متشکل از چهره های سرشناس سینما، تلویزیون، ورزش و جامعه برای انتخاب چهره های مردمی برنامه فرمول یک گرد هم آمدند.

جلسه انتخاب چهره مردمی فرمول یک برگزار گشت

نخستین دوره طرح انتخاب چهره مردمی به همت برنامه فرمول یک با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیا سال 1397 برگزار شد و پس از انتخاب 11 تن از بین 40 نفر اولیه از طریق هیئت انتخاب، رای گیری از مردم آغاز شد و در نهایت این نرگس کلباسی بود که به عنوان چهره مردمی سال 97 انتخاب شد.

شیوع ویروس کرونا مانع از آن شد که در دو سال بعد از این، طرح چهره مردمی به سرانجام برسد و حال امسال دوباره شرایطی فراهم شده تا رسانه ملی آیینه ای برای مردم عادی جامعه باشد.

در بین هیئت انتخاب امسال فرمول یک چهره هایی چون گلاره عباسی بازیگر، محمود انوشه روان شناس و سخنران، بهروز شعیبی بازیگر و کارگردان، محمد دادکان مدیر ورزشی سابق و استاد دانشگاه، گلاره ناظمی داور فوتسال بانوان و آقایان، رضا پورحسین از مدیران سابق رسانه ملی و استاد دانشگاه، شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی نژاد، محمدرضا شفیعی تهیه کننده سینما و تلویزیون و علیرضا قزوه شاعر و رئیس دفتر شعر، موسیقی و سرود رسانه ملی حضور دارند.

اخیرا جلسه انتخاب 10 نفر از بین 40 چهره برگزیده امسال با حضور این هیئت انتخاب، علی ضیا و فضل الله شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

9 داور سرشناس پس از آشنایی با 40 چهره، منتخبین خود را معرفی کرده و توضیحاتی درباره دلایل انتخاب خود ارائه کردند.

در این نشست که در شب تولد شهید رضایی نژاد برپا شده بود، همچنین به یاد این دانشمند هسته ای کیک تولد او از طریق همسرش بریده شد.

به زودی با نهایی شدن فهرست 10 نفره چهره های مردمی معرفی این چهره ها آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1258

به "جلسه انتخاب چهره مردمی فرمول یک برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه انتخاب چهره مردمی فرمول یک برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید