توقف نیسان آبی پس از سکته مهران غفوریان

به گزارش کهن پارس، تهیه کننده سریال نیسان آبی از توقف ضبط این سریال در پی بستری شدن مهران غفوریان در بیمارستان و عمل قلب باز این بازیگر اطلاع داد.

توقف نیسان آبی پس از سکته مهران غفوریان

به گزارش ایسنا، احسان ظلی پوردرباره ادامه ضبط سریال نمایش خانگی نیسان آبی با توجه به مسئله ای که برای مهران غفوریان ایجاد شد، با بیان اینکه ضبط سریال با بیمار شدن این بازیگر متوقف شده است، شرح داد: مهران غفوریان قبل از این هم چون در سریال خاتون بازی داشت، به صورت پراکنده سر صحنه نیسان آبی حاضر می شد؛ برای همین در قسمت های به جامانده این مجموعه حتما باید حضور داشته باشد.

ما فعلا کار ضبط سریال را متوقف نموده و برای قسمت های به جامانده منتظر آقای غفوریان مانده ایم تا ان شاءالله بهبودی کامل پیدا نموده و سر پروژه بازشود.

او اضافه کرد: حدودا دو تا سه هفته از کار سریال نیسان آبی به جای مانده است اما ما پنج قسمت آماده پخش داریم و فکر نمی کنم تأخیری در پخش سریال ایجاد شود.

ظلی پور در انتها گفت: ما منتظر می مانیم تا حال مهران غفوریان بهتر شود و ادامه کار را بگیریم. پزشک معالج ایشان گفته است که به امید خدا تا یک ماه دیگر بهتر می شوند و برای ادامه کار بازمی شود؛ آن زمان قسمت های به جامانده ضبط می شود.

سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی، تهیه کنندگی احسان ظلی پور و نویسندگی کمیل روحانی این روزها از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است و تا به حال یک قسمت از این سریال کمدی با بازی حسین کمک و مهران غفوریان، یکتا ناصر و بهناز جعفری عرضه شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1096

به "توقف نیسان آبی پس از سکته مهران غفوریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف نیسان آبی پس از سکته مهران غفوریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید