تصویربرداری در کنار پروانه ها با بازی پروانه معصومی به نیمه رسید

به گزارش کهن پارس، تهران (پانا) - تصویربرداری سریال تلویزیونی در کنار پروانه ها به کارگردانی داریوش کمک و تهیه کنندگی بهروز مفید در منطقه گیلان در حال اجرا است و به نیمه رسید.

تصویربرداری در کنار پروانه ها با بازی پروانه معصومی به نیمه رسید

به گزارش سیما فیلم، تصویربرداری سریال تلویزیونی در کنار پروانه ها به کارگردانی داریوش کمک به نیمه رسید و تدوین همزمان به وسیله مهدی جودی در حال اجرا است و تا به امروز نزدیک به 25 درصد از تدوین سریال اجرا شده است. گروه سازنده اوخر تیرماه برای ادامه تصویربرداری به تهران می آیند.

بنابراین گزارش، این سریال در تهران کلید خورد و بخشی از تصویربرداری آن در لاهیجان به انجام رسید و پخش آن از شبکه دو سیما به مناسبت ماه محرم خواهد بود.

داستان از آنجا آغاز می گردد که مسائل پی در پی زندگی رهی را که از بیماری حاد قلبی در رنج است به جوانی ناامید تبدیل نموده است. او برای نجات تنها دلخوشی زندگیش که خواهرش است طعمه نقشه ای می گردد که…

در این مجموعه بازیگرانی چون پروانه معصومی، برزو ارجمند، محمود جعفری، مهران رجبی، کاوه سماک باشی، مجید پتکی، وحید رحیمیان، شهین تسلیمی، الناز اسماعیلی، محمد علی صادق حسنی، دانیال محمودنیا، فرناز زوفا، علی مجلسی، مهرداد بخشی و با حضور بیتا سحرخیز، نگار عابدی، نسرین بابایی و سامرند معروفی بازی می نمایند.

عواملی که در سریال همکاری دارند، عبارتند از: تهیه نماینده: بهروز مفید، کارگردان: داریوش کمک، سرپرست نویسندگان: امیرمحمد عبدی نویسندگان: علی حمیدنژاد، سید حسن حسینی، سعید عبدی، دستیار یک کارگردان: رضا لشکری ، مدیر برنامه ریزی: پوریا کریمی، مدیر فیلمبرداری: حسین ناظریان، مدیر صدابرداری: محمدرضا مرتضایی، مدیر فراوری: حسین باقریان، مدیر تدارکات: مسعود مهدوی، منشی صحنه: ایلار تقوی، عکاس: فرزاد اسدیان، مدیر امورمالی: فریبا قشلاقی، طراح چهره پردازی: آرمین اسماعیلی، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، طراح لباس: سعید اهنگرانی، آرتا علوی، دستیاران فراوری: ایمان پناهی راد، امین سبحانی نیا، محمدرضا موحدی، دستیار یک تصویر: سامان فطرت، دستیار صدا: عرفان قوامی، مجریان گریم: پریسا نیک خصلت، بهنام نوروزی، مریم هارونی، مدیر صحنه: علی مرتضوی، دستیاران تدارکات: هادی رمضان نظری، رامین جنگی، روابط عمومی: سپیده کامرانی فر.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 978

به "تصویربرداری در کنار پروانه ها با بازی پروانه معصومی به نیمه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویربرداری در کنار پروانه ها با بازی پروانه معصومی به نیمه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید