تفاوت قیمت ویلا استخردار و بدون استخر

به گزارش کهن پارس، همان طور که احتمالا می دانید، یکی از جاذبه های گردشگری تهران مربوط به کردان است که از توابع شهر کوهسار، شهرستان ساوجبلاغ، استان البرز به شمار میرود و در 65 کیلومتری تهران واقع شده است.

تفاوت قیمت ویلا استخردار و بدون استخر

طبیعت سرسبز کردان در کنار ساخت و سازهای ماهرانه ای که طی سال های گذشته در آنجا اجرا شده، از دلایلی هستند که توجه افراد ساکن تهران و شهرهای اطراف را به خود جلب نموده و باعث افزایش افرادی شده است که هوادار اجاره ویلا کردان هستند. در کردان می توانید ویلایی لوکس و گران قیمت یا سوئیتی کوچک و ساده را برای اقامت و دوری از شلوغی شهر انتخاب کنید. اما یکی از مواردی که افراد را ترغیب به اجاره کردن ویلا در کردان می نماید، ساعات طولانی شنا کردن در استخر است. اما همین مورد کوچک، تاثیر بسیار زیادی روی هزینه ویلا که باید پرداخت کنید، دارد. پس با ما همراه باشید تا کمی دقیق تر به آن بپردازیم.

ویلا کردان استخردار یا بدون استخر؟

در نظر داشته باشید که هیچ کدام از ویلاهایی که در کردان ساخته شده است، یک ویلای معمولی نیستند و همگی آن ها به گونه ای با معماری اروپایی آمیخته شده اند تا بتوانند برترین تجربه اقامت را برایتان بسازند. بنابراین یافتن ویلایی بدون استخر و جکوزی کمی سخت است اما غیر ممکن نیست. افراد زیادی آخر هفته های تابستانی خود را در یکی از ویلاهای کردان می گذرانند تا بتوانند با آب تنی در هوای تمیز زیر آفتاب درخشان تغییری در روزمرگی خود ایجاد نمایند. علاوه بر آن عبور رودخانه کردان از میان زمین های این منطقه باعث شده تا کسی نتواند از تجربه تفریحات آبی در ویلاهای کردان بگذرد. اما استخردار بودن ویلا کردان یعنی انتخاب بین اجاره ویلای معمولی و لوکس!

اگر از هواداران شنا کردن در هر فصلی نیستید و قصد اجاره ویلا در کردان را دارید، بهتر است ویلای مورد نظرتان را دقیقا مطابق با احتیاجتان انتخاب کنید تا مجبور به پرداخت هزینه بیشتر نشوید. برای مقایسه ویلای استخردار و بدون استخر در کردان نمی توان یک عدد دقیق بیان کرد زیرا به باقی امکانات ویلا مانند امکانات تفریحی، بهداشتی و نظافتی، پارکینگ و متراژ ویلا نیز بستگی دارد.

بعلاوه زمان اقامتتان، اینکه چه روزی در هفته، ماه یا سال را برای اجاره ویلا در نظر گرفته اید روی قیمت شما اثر می گذارد. اما برای آنکه بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید، می توانید مزایای هر کدام را مورد آنالیز قرار دهید.

مزایای اجاره ویلای استخردار

وجود استخر در ویلا در چند مزیت اصلی دارد که با توجه به آن ها می توانید تصمیم خود را نهایی کنید.

  • شنا در روزهای گرم تابستان

هر کجای کشور را که نگاه کنید، در 6 ماه ابتدای سال دمای بالای هوا باعث کلافگی ساکنان خود شده است. در چنین شرایطی هیچ چیز به غیر از ساعت های طولانی شنا کردن نمی تواند خستگی را از تنتان بیرون کند.

البته شنا کردن فقط مربوط به روزهای تابستانی نمی گردد. بعضی از ویلاهای کردان مجهز به امکانات آب گرم و جکوزی هستند که شرایط را برای یک آخرهفته آرام در فصل زمستان هم فراهم می نمایند.

  • حس و حالتان تغییر می نماید

زمانی که از صبح تا شب استرس ها و اتفاقات مختلف را تجربه می کنید، احتیاج است کمی هوای خودتان را داشته باشید و به خود رسیدگی کنید. این رسیدگی همواره با استراحت کردن یا خوابیدن های طولانی جبران نمی گردد و گاهی احتیاج است فرسودگی روحی خود را رفع کنید. چند ساعت شنا کردن در استخر روباز ویلا کردان می تواند کاری کند که کیفیت زندگی تان بالا برود و بتوانید انرژی از دست رفته تان را برگردانید.

  • امنیت و ایمنی

یکی دیگر از دلایل اهمیت اجاره ویلا کردان استخردار مربوط به داشتن حریم شخصی است. اگر شما هم با شنا در استخرهای عمومی یا کنار ساحل راحت نیستید، در این موقعیت می توانید بدون نگرانی بابت آلودگی آب یا بیماری های احتمالی، شنا کنید و پس از آن دوش بگیرید. بعلاوه نگرانی ای بابت بچه ها خود نخواهید داشت.

زمانی که بحث شنا کردن می گردد، یکی از دغدغه های خانواده ها این است که باید حواسشان به کودک خود باشد.

درنهایت

اگر برای اجاره ویلا کردان تصمیم گرفتید یک ویلای استخردار را انتخاب کنید و به فکر صرفه جویی در هزینه هایتان هم هستید حتما باقی موارد مانند روز هفته، تعطیلات و فصل سال را نیز آنالیز کنید زیرا تنها دلیلی که موجب تفاوت قیمت در اجاره ویلا می گردد مربوط به امکانات آن نیست.

برای انتخاب برترین ویلا نظرات باقی مسافرانی که پیش از شما در آنجا اقامت نموده اند را در سایت های مختلف مطالعه کنید تا هیچگونه مسئله ای در انتخابتان پیش نیاید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 شهریور 1402 بروزرسانی: 28 شهریور 1402 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1529

به "تفاوت قیمت ویلا استخردار و بدون استخر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاوت قیمت ویلا استخردار و بدون استخر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید