تعاونی فرش دستباف بروجرد تعاونی نمونه کشوری است

به گزارش کهن پارس، خبرنگاران/لرستان معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تعاونی فرش دستباف بروجرد تعاونی نمونه کشوری است.

تعاونی فرش دستباف بروجرد تعاونی نمونه کشوری است

انیسه خزعلی در بازدید از تعاونی فرش دستباف بروجرد که شامگاه 18 آذرماه صورت گرفت، اظهار کرد: تعاونی فرش دستباف بروجرد تعاونی نمونه کشوری و استانی عرضه کننده فرش دستباف، گلیم فرش، گبه و تزئینات فرش با برترین و مرغوب ترین مواد اولیه در کشور و استان است.

وی توضیح داد: تنها شرکت تعاونی فرش دستباف طلایی بروجرد برای 1400 نفر شغل ایجاد نموده است و نزدیک 500 نفر از شاغلان این شرکت بیمه تأمین اجتماعی دارند و پیگیر صادرات تولیدات آن هستیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اعلام نمود: کارگاهی با ظرفیت 2 هزار شغل ایجاد می کنیم و پیگیر صادرات تولیدات این کارگاه نیز خواهیم بود.

خزعلی اضافه نمود: سرمایه اولیه را برای تأسیس این تعاونی در اختیار بانوان قرار می دهیم تا بتوانند تعاونی را توسعه دهند.

وی با بیان اینکه پیگیر ایجاد تعاونی مسکن ملی برای بانوان این کارگاه هم خواهیم بود، اضافه نمود: در این راستا باید با وزیر راه و شهرسازی صحبت کنیم که یک تعاونی مخصوص برای بانوان اختصاص دهد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اعلام کرد: برای توسعه کارگاه با ارائه تسهیلات مناسب یاری می کنیم تا تعاونی توسعه پیدا کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1246

به "تعاونی فرش دستباف بروجرد تعاونی نمونه کشوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعاونی فرش دستباف بروجرد تعاونی نمونه کشوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید