تصویر درشت ترین حبه انگور دنیا ، خواص این انگور گران قیمت چه فرقی با انگورهای معمولی دارد؟

به گزارش کهن پارس، انگور ژاپنی گران قیمت ترین و البته درشت ترین انگور دنیا است اما تنها قند و طعم بیشتری نسبت به انگورهای معمولی دارد.

تصویر درشت ترین حبه انگور دنیا ، خواص این انگور گران قیمت چه فرقی با انگورهای معمولی دارد؟

به گزارش خبرنگاران، انگور رومی یاقوتی گران ترین انگور روی کره زمین است و اگر استانداردهای بالای عرضه آن رعایت گردد خوشه ای حدود 90 تا 140 دلار برای خریدار هزینه خواهد داشت. اما چرا این انگورها اینقدر گران هستند و چه چیزی آنها را تا این حد خاص می نماید؟

در سال 1995، گروهی از کشاورزان در ایشیکاوای ژاپن، کوشش خود را برای فراوری انواع درشت انگور قرمز شروع کردند و در مرکز تحقیقات کشاورزی بیش از 400 تاک را مورد مطالعه قرار دادند تا به انگوری رسیدند که طعم، رنگ و سهولت پرورش آن بسیار قابل توجه بود.

در اولین عرضه این میوه در سال 2008، یک خوشه 700 گرمی آن به قیمت 910 دلار فروش رفت و به عنوان گران ترین انگور در سراسر دنیا معرفی گردید. هر حبه از این انگور تا 20 گرم وزن دارد و با برترین شکل و رنگ ممکن وارد بازار می گردد.

این انگورهای بدون هسته، دارای پوستی بسیار نازک و بافتی گوشتی هستند. اسیدیته کم و قند زیاد، آنها را به یک لقمه بزرگ شیرین و آبدار تبدیل نموده است. انگور ویتامین ها و مواد معدنی زیادی برای حفظ سلامت بدن ما دارد.

این میوه با آنتی اکسیدان های خود به بدن ما یاری می نماید تا از شر رادیکال های آزاد خلاص گردد و سیستم ایمنی بدن را بهبود می دهد و برای داشتن این خواص نیازی به خرید انگور رومی یاقوتی نیست زیرا همه انگورهای شهریوری این خاصیت ها را دارند.

  • تصویر لوکس ترین میوه دنیا | خواص شگفت انگیز این میوه یک میلیارد تومانی!
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 شهریور 1401 بروزرسانی: 10 شهریور 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1366

به "تصویر درشت ترین حبه انگور دنیا ، خواص این انگور گران قیمت چه فرقی با انگورهای معمولی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر درشت ترین حبه انگور دنیا ، خواص این انگور گران قیمت چه فرقی با انگورهای معمولی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید