ترافیک نیمه سنگین در چالوس و هراز در اولین روز سال جدید

به گزارش کهن پارس، تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در مقاطعی از دو جاده چالوس و هراز اطلاع داد.

ترافیک نیمه سنگین در چالوس و هراز در اولین روز سال جدید

سرهنگ احمد شیرانی درباره شرایط جوی و ترافیکی جاده های کشور در اولین روز از سال 1400 به پانا گفت: برابر گزارش های دریافتی در حال حاضر شاهد بارش پراکنده باران در جاده های استان های شرقی کشور هستیم و از این رو به رانندگان توصیه می گردد که ضمن رانندگی با سرعت مطمئنه، فاصله طولی مناسب را نیز رعایت نمایند.

وی در خصوص شرایط ترافیکی جاده های کشور نیز گفت: گزارش ها حاکی از ترافیک نیمه سنگین اما روان در محدوده شهرستانک تا گچسر جاده چالوس و تونل تکاور در محور هراز است. در دیگر جاده های کشور مشکل و گره ترافیکی خاصی وجود ندارد و تردد به آرامی در حال اجرا است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره میزان ترددها در کشور نیز گفت: آنالیز آمار تردد در جاده های کشور نشان می دهد که در روز 30 اسفند ماه میزان تردد در مقایسه با 29 اسفند ماه کاهش داشته است. همچنین آنالیز شرایط تردد ها بیانگر پرهیز بخش زیادی از مردم از سفر در این ایام است.

شیرانی توضیح داد: تردد و سفر به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع و محدودیت تردد شبانه در تمامی شهرها کشور در گروه قرمز ، نارجی، زرد و آبی کماکان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 782

به "ترافیک نیمه سنگین در چالوس و هراز در اولین روز سال جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک نیمه سنگین در چالوس و هراز در اولین روز سال جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید