بیش از هزار تخت به بیماران کرونایی اختصاص یافته است

به گزارش کهن پارس، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر بیش از هزار تخت در بیمارستان های مشهد به بیماران کرونایی اختصاص یافته و پیش بینی لازم صورت پذیرفته تا در صورت نیاز میزان فعلی 2 تا 3 برابر افزایش یابد.

بیش از هزار تخت به بیماران کرونایی اختصاص یافته است

به گزارش خبرنگار از ، بدیعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نشست خبری مجازی با رسانه ها گفت : کرونا بار دیگر ثابت کرد که هرگونه کوتاهی و عادی انگاری عواقب ناخوشایندی دارد و متأسفانه در آستانه ماه مبارک رمضان با شرایط قرمز کرونایی در بسیاری از شهر های استان و کشور از جمله مشهد روبرو شدیم.

او با بیان اینکه جلسات فوق العاده شورای معاونت درمان این دانشگاه پس از رسیدن مشهد به شرایط های نارنجی و قرمز برگزار گشت، اضافه نمود: در این جلسات بر افزایش بخش ها و تخت های کرونایی در کلیه بیمارستان های دانشگاهی و غیردانشگاهی تأکید شد و در اینجا جا دارد که از همکاری های تأمین اجتماعی، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، آستان قدس رضوی و مجموعه های خصوصی و خیریه ای به واسطه همکاری شایسته ای که در از ابتدای بحران کرونا تا به امروز داشته اند تقدیرکنیم .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: با ورود به موج چهارم بحران کرونا و قرمز شدن شهر مشهد از تمامی بیمارستان های دانشگاهی و غیردانشگاهی خواسته ایم که بخشی از فضای بیمارستانی اعم از بخش ها، تخت ها و تجهیزات پزشکی موردنیاز را به بیماران کرونایی اختصاص دهند تا هرچه سریع تر شرایط نامطلوب فعلی را مدیریت کرده و به حالت ثبات بازگردیم.

بدیعی بیان نمود: در حال حاضر بیش از هزار تخت در بیمارستان های مشهد به بیماران کرونایی اختصاص یافته و پیش بینی لازم صورت پذیرفته تا در صورت نیاز میزان فعلی 2 تا 3 برابر افزایش یابد، زیرا در موج چهارم با ویروس جهش یافته انگلیسی روبرو هستیم که خطرش به مراتب از ویروس چینی بیشتر است.

/ ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 827

به "بیش از هزار تخت به بیماران کرونایی اختصاص یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از هزار تخت به بیماران کرونایی اختصاص یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید