به مناسبت خاتمه سیزن سوم سریال کشتن ایو Killing Eve

به گزارش کهن پارس، سریال کشتن ایو یا Killing Eve بی بی سی، سریال باکیفیتی است، مخاطبان بسیار زیادی دارد و نمره بالای 8.3 آن در Imdb هم گویای این امر است.

به مناسبت خاتمه سیزن سوم سریال کشتن ایو Killing Eve

سریال یک سریال جنابی در مایه های بازی موش و گربه سارق و پلیس است. در این سریال پلیس اصلی ایو پولاستری با بازی ساندرا اُ و آدمکش سریال، زیبارویی به نام ویلانل با بازی جودی کومر است.

سریال کشتن ایو، حالا که خودم شخصا 3 سیزن آن را دیده ام برای خودش نقاط ضعف و قوتی دارد.

سریال در رده سریال های آسان بین است. یعنی از آن سریال هایی نیست که شش دانگ حواستان باید جمع باشد. از آن سریال هایی هم نیست که آنقدر کاراکتر متعدد با روابط پیچیده و گذشته مجهول داشته باشد که سرگیجه بگیرید یا مجبور باشید برایش تئوری پردازی کنید و تئوری های هواداران سریال را در اینترنت بیابید. همه چیز واضح و سرراست، در کمترین زمان دست گیرتان می گردد.

ما یک پلیس یا دقیق تر بگویم مامور MI5 داریم. زنی با چهره معمولی و البته تا حدی زیادی شلخته و بدلباس. او همسری دارد که فهم و شناخت محدودی نسبت به او دارد.

از آن سو یک آدمکش اجیرشده برای یک سازمان جنایات سازمان دهی شده را دارید که به رغم اندام ظریف و تا حدی بچگانه و معصوم اش، بی رحمانه و گاهی هم بی مقدمه با شیوه های پر رنگ و لعاب می کشد. او در تقابل با ایو، آدمی که در دوره های شیدایی، بسیار خراج است و لباس های بهترین برندها را با خوش سلیقگی می پوشد.

اما در سریال می بینیم که در کمال تعجب بین این دو یک رابطه غیرمترقبه شکل می گیرد که خودشان دست کم تا انتها سیزن سوم هم نتوانسته اند تعریف اش کنید. یک بار ایو به ویلانل ضربه ای می زند و در سیزن دیگر متقابلا ویلانل.

موضوع زمینه ای روانشناسانه سریال که خیلی محدود روی آن کار شده، سایکوپاتی است. چطور می گردد که یک آدم سایکوپات می گردد؟

در قسمتی از سریال می فهمیم که ایو خودش، فرمی از سایکوپاتی را دارد و ویلانل خودش تنها سایکوپات سریال نیست. هر چند که کارولین با بازی فیونا شاو هم برای خودش، کم روان رنجور نیست!

سریال می کوشد که با جلوه های بصری و لوکیشن هایی در شهرهای دیدنی جهان، چیزهایی فراتر از خشونت قتل و تعقیب ارائه بدهد. آن همه قتل سریال، با استفاده از شوخی ها و لحظات کمیک، آنقدر تلطیف شده اند که شما در می مانید که بیشتر از سکانس های خشن و پلیسی سریال لذت می برید یا شوخی های سریال.

اما همین بین ژانری بودن، باعث شده که سریال نه یک سریال جنایی رده اول باشد و نه یک سریال کمیک حال خوب کن. همین طوری بین دو عالم سیر می کنید و گاهی هم گیج می شوید.

بی انصافی است اگر از بازی خوب کیم بوجهان در نقش کنستانین یاد نکنیم. او حضور پررنگی در سریال دارد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 110

به "به مناسبت خاتمه سیزن سوم سریال کشتن ایو Killing Eve" امتیاز دهید

1 کاربر به "به مناسبت خاتمه سیزن سوم سریال کشتن ایو Killing Eve" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به مناسبت خاتمه سیزن سوم سریال کشتن ایو Killing Eve"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید