برترین زمان سفر به جمهوری چک (تور جمهوری چک)

به گزارش کهن پارس، جمهوری چک (Czech Republic) از جمله کشورهای اروپایی به شمار می رود که ممکن است جزو مقاصد سفر شما باشد و بهتر است قبل از سفر به آنجا، برترین زمان ممکن برای سفر را انتخاب کنید تا بیشترین لذت را بدست بیاورید.

برترین زمان سفر به جمهوری چک (تور جمهوری چک)

با ما سفر کنید و با تور جمهوری چک از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای پراگ را ببینید.

برترین زمان برای سفر به جمهوری چک، در اواخر فصل بهار همانند ماه مه و اوایل پاییز یعنی ماه سپتامبر و اکتبر است. نه تنها این ماه ها برترین آب وهوا را دارند بلکه جمعیت کمتر گردشگران و از آن سوی دیگر، هزینه کمتر اقامت و سفر باعث می گردد تا سفر شما بسیار مجذوب نماینده تر و دلنشین تر باشد.

آب وهوای جمهوری چک

جمهوری چک آب وهوای معتدلی دارد و سال در آن به چهار فصل متمایز تقسیم می گردد. در فصل زمستان، میانگین دمای هوا در طول روز در کمترین حد خودش به حدود 2 درجه سلسیوس می رسد و این در حالی است که مقدار دمای هوا در فصل تابستان حدود 23 درجه سلسیوس است. با اینکه در این کشور آب وهوای شدیدی به چشم نمی خورد اما باید گفت که بسته به ارتفاع منطقه ها، آب وهوا در نقاط مختلف چک فرق دارد.

اوج فصل گردشگری در جمهوری چک

ماه های تابستانی به خصوص ماه ژوئیه و اوت به عنوان اوج فصل گردشگری در این کشور شناخته می شوند. در این موقع از سال، قیمت ها افزایش پیدا می نمایند و احتمالا در جاذبه های گردشگری محبوب این کشور همانند قلعه پراگ (Prague Castle) و پل چارلز (Charles Bridge) با صف طولانی و جمعیت زیاد روبرو خواهید شد.

دمای هوا در این موقع از سال نیز می تواند بسیار بالا باشد و گاهی اوقات دمای هوا به نزدیک 37 درجه سلسیوس می رسد که ممکن است برای بعضی از افراد آزاردهنده باشد. اگر قصد سفر در این موقع از سال را دارید، بهتر است حتما دمای هوا را آنالیز کنید و از وجود تهویه هوای مناسب در محل اقامت خود مطمئن شوید.

برترین زمان برای لذت بردن از طبیعت

اگر در سفر خود به کشور جمهوری چک قصد دارید تا در بعضی از پارک های ملی این کشور همانند پارک ملی بهشت بوهمی (Bohemian Paradise) به پیاده روی و کوهنوردی مشغول شوید، پس بهتر است سفر در بهار یا پاییز را انتخاب کنید که برترین زمان برای لذت بردن از طبیعت این کشور محسوب می شوند. دمای ملایم و آب وهوای دلنشین در فصل بهار و پاییز می تواند برای گشت و گذار در فضای باز ایدئال باشد.

از سوی دیگر، اگر قصد اسکی سواری در جمهوری چک را دارید، اواخر فصل زمستان برای این فعالیت بسیار مناسب اما حتما توجه داشته باشید که دامنه های از برف کافی برخوردار باشند. فصل تابستان نیز زمان ایدئالی برای آفتاب گرفتن در سواحل این کشور و ساحل گردی به شمار می رود.

برترین زمان سفر به جمهوری چک چه زمانی است؟

اواخر فصل بهار و اوایل پاییز به عنوان برترین زمان برای سفر به جمهوری چک شناخته می گردد. این موقع از سال، آب وهوا در برترین شرایط خودش قرار گرفته است و جمعیت کمتری در جاذبه های گردشگری به چشم می خورند و هزینه ها نیز ارزان تر هستند.

آیا ساکنین جمهوری چک به زبان انگلیسی صحبت می نمایند؟

بسیاری از مردم کشور جمهوری چک به زبان انگلیسی تسلط دارند و این در حالی است که دومین زبان محبوب در این کشور، آلمانی است و در رده سوم، روسی قرار گرفته است.

چند روز برای گشت و گذار در جمهوری چک ضروری است؟

اگر تنها سه روز یا کمتر فرصت دارید، بهتر است بازدید خود را به مرکز این کشور یعنی شهر پراگ (Prague) و جاهای تماشای آن محدود کنید. در صورت داشتن زمان بیشتر نیز می توانید از جاذبه های بیشتری در نقاط دیگر این کشور تماشا کنید.

منبع: فوت و فن / tripsavvy
انتشار: 11 بهمن 1401 بروزرسانی: 11 بهمن 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1439

به "برترین زمان سفر به جمهوری چک (تور جمهوری چک)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین زمان سفر به جمهوری چک (تور جمهوری چک)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید