بزرگ ترین موزه فیلم جنگ ستارگان، یک موزه شخصی با 500 هزار قطعه متنوع است!

به گزارش کهن پارس، درون ذهن یک کلکسیونر، یک هوادار مشتاق یک فیلم یا شخصیت چه می گذرد؟ چگونه می شود که سال های طولانی از عمرش را صرف یافتن انواع کالاهایی می کند که به نحوی به عشقش مربوطند؟ او چطور هزینه و مکان لازم برای نمایش و انبار این کالاها را پیدا می کند؟

بزرگ ترین موزه فیلم جنگ ستارگان، یک موزه شخصی با 500 هزار قطعه متنوع است!

چهار سال پیش کتاب رکوردهای گینس، موزه و کلکسیون شخصی رانکو - اوبی - ون در کالیفرنیای آمریکا را بررسی کرد. این مجموعه شخصی، تعداد بسیار زیادی از کالاهای مربوط به سری فیلم های جنگ های ستاره ای را دارد.

درهایی به سبک سفینه های جنگ ستاره ای، عروسک های فیگوراتیو بزرگ و کوچک شخصیت های سریال به اندازه های مختلف، ماسک ها، شمشیرهای نوری، روبات ها، پوسترها، مدل سفینه ها و …

رانکو - اوبی - ون به صورت مرتب بر تعداد قطعات این مجموعه می افزاید تا آن حد که فرصت نکرده برخی از قطعات را به خوبی تقسیم بندی کند و در گروه درست جای بدهد.

قفسه هایی بزرگ و پهناور به اندازه یک فروشگاه، مملو از قطعات خرد و ریز جنگ ستارگان هستند. برخی از آنها قدمتی به اندازه زمان نمایش نخستین فیلم جنگ ستارگان دارند.

اما به سوال اول این پست برمی گردیم و نظر شما را هم می خواهیم؟ چه می شود که یک نفر علاقه پیدا می کند مجموعه دار شود؟

-وقت آزاد زیاد و تلاش برای پیدا کردن یک سرگرمی پویا

-داشتن چیزی برای تفاخر

-دلبستگی به ماهیت اشیای مجموعه

- داشتن یک خلا عاطفی، طوری که اشیای مجموعه او را به یاد روزگار کهن خوش می اندازد و او مدام با کاویدن خاطرات و جمع کردن اشیا، به صورت نامحسوس گذشته بی دغدغه را دنبال می کند.

منبع: یک پزشک
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 78

به "بزرگ ترین موزه فیلم جنگ ستارگان، یک موزه شخصی با 500 هزار قطعه متنوع است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ ترین موزه فیلم جنگ ستارگان، یک موزه شخصی با 500 هزار قطعه متنوع است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید