بازداشت کارمندان وزارت دفاع و کشور عربستان به اتهام فساد

به گزارش کهن پارس، هیأت نظارت و مبارزه با فساد عربستان 136 تن از شهروندان و افراد مقیم این کشور را به دلیل اتهامات مختلف بازداشت نموده است.

بازداشت کارمندان وزارت دفاع و کشور عربستان به اتهام فساد

بازداشت کارمندان وزارت دفاع و کشور عربستان به اتهام فساد

به گزارش ایسنا، به نقل از، هیأت نظارت و مبارزه با فساد عربستان با انتشار بیانیه ای گفت که 136 تن از شهروندان و افراد مقیم این کشور از جمله کارمندان وزارت دفاع، کشور، بهداشت و دادگستری و گارد ملی را بازداشت نموده است.

این سازمان همچنین گفت، از 12 ماه مه فعالیت و اختیارات خود را به وسیله 914 دور نظارتی و همچنین تحقیق و بازپرسی از 562 متهم در پرونده های اداری و کیفری شروع کرد و به موجب آن 136 شهروند و افراد مقیم این کشور بازداشت شدند.

هیأت نظارت و مبارزه با فساد عربستان همچنین گفت، بازداشت شدگان، کارمندان وزارت دفاع، کشور، بهداشت، دادگستری، امور شهری و روستایی، مسکن، آموزش، گارد ملی، سازمان زکات، اقتصادیات و گمرک هستند.

این سازمان تاکید نمود، این کارمندان به اتهام دریافت رشوه، جعل، سوء استفاده از نفوذ کارمندی و قدرت بازداشت شده اند و تحقیقات برای آماده سازی جهت ارجاع آنها به دستگاه قضایی همچنان ادامه دارد.

این سازمان سعودی از شهروندان خواست هرگونه سوء ظن و شک و شبهه به فساد اقتصادی یا اداری را به وسیله وسایل متعدد از جمله ایمیل، تلفن رایگان و فکس اطلاع دهند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 929

به "بازداشت کارمندان وزارت دفاع و کشور عربستان به اتهام فساد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت کارمندان وزارت دفاع و کشور عربستان به اتهام فساد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید