این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی جمعی از ثروتمندترین آدم های دنیا را در قالب آدم های فقیر تصور نموده است! میلیاردر های زاغه نشین!

به گزارش کهن پارس، هنرمند هندی از هوش مصنوعی برای فراوری تصاویری از ثروتمندترین و شناخته شده ترین افراد دنیا - از بیل گیتس گرفته تا دونالد ترامپ - استفاده می نماید تا تصور کند که اگر فقیر بودند چه شکلی می شدند.

این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی جمعی از ثروتمندترین آدم های دنیا را در قالب آدم های فقیر تصور نموده است! میلیاردر های زاغه نشین!

اگر آنها لباس های ژنده پوش پوشیده و در یک محله فقیر نشین بودند، چه شکلی بودند. فراتر از آن ما با دیدن این عکس های تصور می کنیم که همه خلاقیت ها و استعدادهای این اشخاص اگر در زمان و مکان مناسب بودند، به چه درد آنها می خورد و آیا حتی یک نفر از آنها می توانست به جایگاه کنوی برسد؟!

تصاویر خیره کننده ای که به وسیله هنرمند هندی گوکول پیلای خلق شده ، پرتره هایی از دونالد ترامپ، ایلان ماسک، ماسک آمبانی، مارک زاکربرگ، وارن بافت، بیل گیتس و جف بزوس را به عنوان میلیاردر های زاغه نشین نشان می دهد.

پیلایاز برنامه هوش مصنوعی Midjourney برای ایجاد پرتره ها استفاده نموده و با استفاده از فتوشاپ تغییرات جزئی ایجاد نموده . ساخت این تصاویر حدود دو روز طول کشید.

او گفت که الهام او از فیلم کلاسیک هندی میلیونر زاغه نشین بود که آن را تصادفی دوباره دیدن نموده بود.

پیلای می گوید: فیلم در محله های فقیر نشین هند می گذرد و من می خواستم چیزی را بر اساس آن بازسازی کنم.

در این کلاژ عکس، بیل گیتس 67 ساله، بازرگان آمریکایی و یکی از بنیانگذاران مایکروسافت، با سینه برهنه و تنها لنگ خاکستری به تن، بیرون از کانکس ایستاده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، دارایی خالص گیتس 116 میلیارد دلار تخمین زده می گردد و چهارمین فرد ثروتمند دنیا است.

چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا-دونالد ترامپ- 76 ساله، متحیر، ژولیده و با حالتی از خود راضی دیده می گردد.

در عکس، او با یک بالاپوش بزرگ پوشیده ، زیرشلواری کثیف پوشیده است و علامت مشخصه موی زردش بیرون زده و ژولیده است.

تاجر میلیاردر هندی، موکش آمبانی، 65 ساله، وارث ثروت صنایع Reliance است و طبق گزارش فوربس، دارایی خالص او 84.2 میلیارد دلار تخمین زده می گردد. او را با یک تی شرت بزرگ کثیف و شلوار آبی در کنار زباله دانی دیده می گردد.

پالی تصاویر فراوری شده به وسیله هوش مصنوعی را در روز آدینه منتشر کرد و پرسید: آیا من از گنجاندن کسی در فهرست غافل شدم؟

از آن موقع این تصاویر در فضای مجازی پخش شدند و طوفانی در رسانه های اجتماعی ایجاد کردند و یکی از بینندگان اظهار نظر کرد: این یک حماسه است.

پیلای که در میسور هند زندگی می نماید و بیش از 36000 دنبال کننده در اینستاگرام خود دارد با انبوهی از پاسخ ها روبرو شده است.

می دانستم خنده دار خواهد بود و کمتر کسی ممکن است آن را خنده دار بداند. اما اندازه پاسخی که دریافت کردم بی سابقه بود! … خیلی خوشحالم.

وقتی از او پرسیده شد که کدام تصویر هوش مصنوعی محبوب ترین است، او گفت: احتمالاً بیل گیتس. گفتنش سخت است.

اما افزود که موکش آمبانی، طبق بازخورد هایی که دریافت کرد، فقیرترین به نظر می رسید!

منبع: یک پزشک
انتشار: 24 فروردین 1402 بروزرسانی: 24 فروردین 1402 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1468

به "این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی جمعی از ثروتمندترین آدم های دنیا را در قالب آدم های فقیر تصور نموده است! میلیاردر های زاغه نشین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی جمعی از ثروتمندترین آدم های دنیا را در قالب آدم های فقیر تصور نموده است! میلیاردر های زاغه نشین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید