ایرانسل اپراتور برتر گروه ام تی ان شد

به گزارش کهن پارس، ایرانسل پیروز به کسب دو جایزۀ برتر گروه ام تی ان (MTN) شد.

ایرانسل اپراتور برتر گروه ام تی ان شد

اخبار شرکت ها، به گزارش روابط عمومی ایرانسل، شرکت ام تی ان ایرانسل در گردهمایی سالانۀ رهبران گروه ارتباطی ام تی ان، موسوم به GLG 2022، توانست در دو بخش ایجاد زیرساخت های ارتباطات سازمانی و نیز مدیریت ریسک و کنترل های داخلی، در بین شرکت های گروه ام تی ان حائز رتبۀ برتر گردد.

بر این اساس، در بخش ایجاد بزرگترین و باارزش ترین زیرساخت های ارتباطات سازمانی، ایرانسل رتبۀ نخست را در بین شرکت های عضو گروه ام تی ان به دست آورد.

در بخش بیشترین ارتقا در زمینۀ مدیریت ریسک و کنترل های داخلی نیز، ایرانسل جایگاه نخست را در مجموعۀ ام تی ان، از آن خود کرد.

گردهمایی رهبران گروه ام تی ان، ابتدای هر سال میلادی برگزار می گردد و طی آن، شرکت های برتر در مجموعۀ این گروه ارتباطی، در حوزه های مختلف، ارزیابی و معرفی می شوند.

این رویداد، سال جاری نیز مانند سال های قبل، به علت شیوع بیماری کرونا، به صورت آنلاین برگزار گردید.

در گردهمایی سال جاری، ارزیابی شرکت ها بر اساس راهبرد گروه ام تی ان، موسوم به Ambition 2025 انجام شد و دیروز، 14 بهمن 1400، رتبه های نخست این ارزیابی، تعیین شدند .

ایرانسل، پیش از این هم در رقابت شرکت های گروه ارتباطی ام تی ان در سال 2019، پیروز به کسب جایزۀ اصلی شده بود.

ایرانسل بعلاوه در شهریور 1400، توانسته بود جایزۀ نوآوری گروه ام تی ان در بخش راه کارهای سازمانی را به دست آورد.

گروه ارتباطی ام تی ان، دارندۀ 49 درصد از سهام ام تی ان ایرانسل، هم اکنون در 20 کشور آفریقایی و خاورمیانه ای، رسماً در حال فعالیت است. این گروه ارتباطی، آبان سال جاری توانسته بود بر اساس رتبه بندی مجلۀ مالی فوربز (Forbes) از بهترین کارفرمایان دنیا در سال 2021 میلادی، در میان اپراتورهای ارتباطی، در جایگاه دوم دنیای قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1223

به "ایرانسل اپراتور برتر گروه ام تی ان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانسل اپراتور برتر گروه ام تی ان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید