اولویت کنونی پوتین مبارزه با کروناست ، امیدواری برای غلبه بر کووید-19 تا یک ماه آینده

به گزارش کهن پارس، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه با بیان اینکه رئیس جمهور این کشور اولویت کنونی خود را بر مبارزه با کرونا گذاشته است، ابراز امیدواری کرد که بتوانند در یک ماه آینده بر این ویروس غلبه کنند.

اولویت کنونی پوتین مبارزه با کروناست ، امیدواری برای غلبه بر کووید-19 تا یک ماه آینده

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران از تاس، دمیتری پسکوف در مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی سی ان بی سی آمریکا به اهمیت حفظ وحدت جامعه بین الملل در مبارزه با ویروس کرونا و عزم پایدار برای غلبه بر این بحران جهانی تأکید کرد و گفت: افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه کاملاً چشمگیر است، ولی سیستم بهداشت و درمان کشور را تهدید نمی کند.

وی افزود: در روسیه انتظار می رود ظرف یک ماه تعداد بیماران مبتلا به کووید-19 کاهش و کشور بر این بیماری غلبه یابد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه کمترین نگرانی درباره این موضوع ندارد که شیوع بیماری همه گیر کرونا ممکن است بر میزان محبوبیت وی تأثیر منفی بگذارد. در حال حاضر اولویت اصلی وی مبارزه مؤثر با ویروس کرونا و نجات جان شهروندان روس است.

هدف روسیه از ارائه کمک های پزشکی به آمریکا

پسکوف در پاسخ به سؤالی درباره هدف روسیه از کمک به آمریکا اعلام کرد: روسیه با ارائه کمک های پزشکی و انسانی به ایتالیا و آمریکا در مبارزه با بیماری کووید-19، به هیچ عنوان به دنبال کاهش تحریم های ضدروسی نبوده است.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین

وی گفت: وقتی رئیس جمهور روسیه از کمبود تجهیزات معالجه بیماران در آمریکا باخبر شد، نخستین اقدامش دستور ارسال محموله کمک های پزشکی ضروری به ایالات متحده بود. پوتین هرگز در مذاکرات خود با دونالد ترامپ، همتای آمریکایی موضوع کاهش تحریم ها را مطرح نکرده است.

وی افزود: وضع کنونی جهان زمان مناسبی برای فکر کردن درباره سود و زیان یا چشمداشت درقبال ارائه کمک های انسانی نیست و به طور کلی ولادیمیر پوتین مخالف سیاسی کردن چنین اقداماتی است.

4033/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 70

به "اولویت کنونی پوتین مبارزه با کروناست ، امیدواری برای غلبه بر کووید-19 تا یک ماه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت کنونی پوتین مبارزه با کروناست ، امیدواری برای غلبه بر کووید-19 تا یک ماه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید