اوزونیدیس: گل گهر خوب نبود، اما نتیجه بدی نگرفتیم

به گزارش کهن پارس، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: به تیم پیکان تبریک می گویم، زیرا در این بازی از ما بهتر بود.

اوزونیدیس: گل گهر خوب نبود، اما نتیجه بدی نگرفتیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مارینوس اوزونیدیس پس از مصاف گل گهر با پیکان، گفت: اول از همه به پیکان تبریک می گویم. در این بازی بهتر از ما بودند. خیلی محکم تر بازی کردند. بیشتر از ما برای بردن کوشش کردند. خیلی از بازیکنان ما امروز خوب نبودند. با توجه به عملکردمان نتیجه بدی نبود.

وی اضافه کرد: هفته قبل با فولاد در سیرجان بازی کردیم. باید پیشرفت کنیم. بازی را بهتر آغاز کنیم. به حریف در طول بازی اعتماد به نفس دادیم ک بازی برایشان راحت شد. در این چند روز مشکلاتی داشتیم. باید در طول بازی مثبت و جنگنده باشیم که امروز اینطور نبود. با اینحال که خوب نبودیم یک امتیاز گرفتیم. زمان کمی داریم که برای بازی بعدی آماده شویم.

اوزونیدیس در خصوص اینکه مقابل فولاد فوتبال روانی ارائه دادند و آیا حضور سرمربی تیم ملی باعث استرس بازیکنان گل گهر شده در بازی با پیکان شده، گفت: آن بازی فرق می کرد. در بازی امروز بد بودیم، اما علت نمی گردد که بازیکنان ما بد باشند. بازیکنان خوبی داریم، اما از عملکردشان امروز راضی نیستم. فکر نمی کنم تاثیر داشته باشد و استرس ایجاد نموده باشد.

وی در خصوص کیفیت زمین های فوتبال در ایران، مطرح کرد: در این مورد دیگر حرفی نمی زنم. باید زمین های بهتری داشته باشیم.

سرمربی گل گهر در خصوص جذب بازیکن به جای نفرات جدا شده، گفت: الان جمع ما همین است و باید با همین تیم کار کنیم. البته می دانیم که به یکی دو بازیکن احتیاج داریم. 3-2 بازیکن ما مثل تیکدری و برزای هنوز آماده نیستند. در طول بازی به آن ها زمان می دهیم. کیفیت شان را می دانیم. صددرصد بازیشان این نیست. با تعویض ها به آن ها فرصت می دهیم که بازی نمایند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مرداد 1402 بروزرسانی: 25 مرداد 1402 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1517

به "اوزونیدیس: گل گهر خوب نبود، اما نتیجه بدی نگرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوزونیدیس: گل گهر خوب نبود، اما نتیجه بدی نگرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید