هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است، فقط امشب را خوشحالی می کنیم

به گزارش کهن پارس، به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا و از گروه سوم از ساعت 45 دقیقه بامداد امروز آدینه تیم فوتبال استقلال در جده عربستان به مصاف تیم الاهلی رفت که این ملاقات با رجحان 5 به 2 نماینده ایران انتها یافت. فرشید اسماعیلی (5)، محمد نادری (54) و مهدی قایدی (67 و 86) و شیخ دیاباته (89 - پنالتی) برای استقلال گل زدند.

هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است، فقط امشب را خوشحالی می کنیم

فرهاد مجیدی پس از این ملاقات گفت: به تیم الاهلی خسته نباشید می گویم و به تیم استقلال تبریک می گویم به خاطر این پیروزی. ما در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم و تیم حریف را به خوبی بررسی نموده بودیم.

وی ادامه داد: امیدوارم در بازی های آینده هم بتوانیم با همین کیفیت بتوانیم بازی کنیم. تعویض هایی که کردیم تاکتیکی بود. بازیکنانی که وارد زمین شدند به بهترین شکل ممکن بازی کردند و یاری کردند تا ما بتوانیم بازی را در اختیار بگیرم.

مجیدی در خصوص آینده استقلال نیز گفت: هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. بازی هایی که در پیش داریم سخت است. هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است فقط یک بازی را با کیفیت و پیروزی پشت سر گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در انتها گفت: امشب به همراه بازیکنانمان از این پیروزی راضی هستیم اما از فردا تمرکزمان را روی ملاقات بعدی استقلال خواهیم گذاشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 830

به "هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است، فقط امشب را خوشحالی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است، فقط امشب را خوشحالی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید