این هفته در فوتبال ایران نتایج اهمیت ندارد

به گزارش کهن پارس، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به درخشش سید جلال حسینی در پرسپولیس و صعود این تیم در جدول لیگ ایران پرداخت و نوشت به خاطر درگذشت علی انصاریان این هفته نتایج لیگ اهمیت ندارد.

این هفته در فوتبال ایران نتایج اهمیت ندارد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، در جریان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال تراکتور از ساعت 15 در استادیوم یادگار امام تبریز میزبان پرسپولیس بود که این ملاقات در نهایت با فزونی یک بر صفر پرسپولیس به خاتمه رسید.

تک گل پرسپولیس را سید جلال حسینی در دقیقه 53 به ثمر رساند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: افت پرسپولیس بعد از فینال لیگ قهرمانان به موقع تمام شد و فزونی در دو ملاقات برابر ماشین سازی و تراکتور باعث شد تا این تیم با کسب 6 امتیاز از دو ملاقات صعود خوبی در جدول رده بندی این رقابت ها داشته باشد. پرسپولیس قهرمان چهار دوره اخیر رقابت ها به لطف گل سید جلال حسینی مدافع پیش تاخته خود ملاقات با تراکتور را در تبریز با برد به خاتمه برد.

پرسپولیس با کسب 21 امتیاز از 12 مسابقه ، اکنون در رده چهارم جدول قرار گرفته است و افت تیم هایی بالا نشین شرایط را برای این تیم بهتر نیز نموده است.

استقلال که همچنان 23 امتیاز دارد توسط نفت مسجد سلیمان متوقف شد، صنعت نفت آبادان در رده دوم مقابل مس رفسنجان متوقف شد و سپاهان با شکست 3-1 توسط شهرخودرو روبرو شد.

اما علیرغم نزدیک شدن به عنوان قهرمانی، نتایج مسابقه در یک هفته تلخ دیگر برای جامعه فوتبال ایران بی اهمیت بود، علی انصاریان ملی پوش سابق به دلیل ابتلا به کرونا در سن 43 سالگی درگذشت و این اتفاق نتایج را در هفته جاری لیگ بی اهمیت نموده بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 707

به "این هفته در فوتبال ایران نتایج اهمیت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این هفته در فوتبال ایران نتایج اهمیت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید