جنگ 7 تیم برای بقا، بازی های سخت قعرنشینان در هفته های پایانی

به گزارش کهن پارس، بررسی جدول لیگ نوزدهم نشان می دهد 7 تیم کاندیدای سقوط به لیگ آزادگان هستند و 3 هفته پایانی می تواند برای آن ها حکم مرگ و زندگی را داشته باشد.

جنگ 7 تیم برای بقا، بازی های سخت قعرنشینان در هفته های پایانی

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، نتایج به دست آمده در هفته بیست و هفتم، رقابت پایین جدولی ها را بسیار داغ کرد؛ به طوری که 7 تیم خطر سقوط به لیگ آزادگان را حس می کنند و اگر نتوانند در 3 هفته باقی مانده نتایج لازم را کسب کنند، فصل بعد باید در لیگ یک توپ بزنند. در این بین بازی های باقی مانده شاهینی که با اختلاف در قعر جدول حضور دارد، خطر سقوط را برای این تیم افزایش داده است.

شاهین

بازی با 2 تیم قدرتمند و مدعی کسب سهمیه باعث شده تا شاگردان پاشازاده امید کمرنگی برای بقا داشته باشند. آن ها در 3 دیدار آینده خود باید به ترتیب به مصاف تراکتور، صنعت نفت آبادان و استقلال بفرایند و با توجه به 21 امتیازی بودن آن ها و حضور در قعر جدول، بوشهری ها یکی از کاندیداهای اصلی سقوط هستند.

پیکان

شاگردان ویسی دیگر تیم بدشانس قعر جدولی هستند. آن ها در 4 بازی آخر خود شکست ناپذیر بوده اند اما برای فرار از رده پانزدهم و سقوط به لیگ یک و همچنین افزایش 24 امتیاز خود باید به ترتیب به مصاف تیم های صنعت نفت آبادان، استقلال و سپاهانی بفرایند که مشغول جنگیدن برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند.

پارس جنوبی جم

آن ها تنها یک امتیاز از پیکان بیشتر دارند و خطر سقوط را بیخ گوش خود حس می کنند. پارس جنوبی ابتدا باید به مصاف ماشین سازی، یکی دیگر از تیم های مدعی سقوط برود، سپس با فولاد مدعی سهمیه رقابت کند و در هفته آخر نیز به مصاف نفت مسجدسلیمان بی انگیزه برود. شاگردان پورموسوی که این هفته باخت بدی را در خانه متحمل شدند و با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شاهین شدند، باید قدر 3 فرصت خود در هفته های پیش رو را بدانند.

ذوب آهن و گل گهر

دو تیم با 26 امتیاز در رده های دوازدهم و سیزدهم قرار دارند. اصفهانی ها ابتدا به مصاف پرسپولیس قهرمان می فرایند و سپس برابر نساجی قرار می گیرند. شاگردان جلالی نیز ابتدا مصاف نفت مسجدسلیمان می فرایند و سپس با پرسپولیس بازی خواهند کرد. دو تیم در یکی از مهم ترین دیدارهای هفته آخر به مصاف هم خواهند رفت و برنده می تواند بقای خود در لیگ برتر را ضمانت کند.

سایپا و ماشین سازی

دو تیم با 27 امتیاز و 3 امتیاز اختلاف نسبت به منطقه سقوط در رده های دهم و یازدهم قرار دارند. ماشین سازی از سایپا خوش شانس تر است و بازی های آسان تری دارد. آن ها ابتدا به مصاف پارس جنوبی رده چهاردهمی می فرایند و سپس در داربی تبریز برابر تراکتور قرار می گیرند و در هفته پایانی نیز میزبان صنعت نفت بی انگیزه هستند. در سوی دیگر سایپا با هیچ تیم پایین جدولی بازی ندارد و باید در 3 دیدار آینده خود به مصاف فولاد، نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس برود که البته بی انگیزگی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان می تواند به امتیازگیری شاگردان صادقی کمک کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 204

به "جنگ 7 تیم برای بقا، بازی های سخت قعرنشینان در هفته های پایانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ 7 تیم برای بقا، بازی های سخت قعرنشینان در هفته های پایانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید