امکان ارسال آنلاین نسخ کاغذی داروخانه های طرف قرارداد فراهم است

به گزارش کهن پارس، داروخانه های طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی می توانند نسخ کاغذی را به شکل برخط (آنلاین) از طریق سیستم های نرم افزاری خود و استفاده از نرم افزار واسط (API) ثبت و به این سازمان ارسال کنند.

امکان ارسال آنلاین نسخ کاغذی داروخانه های طرف قرارداد فراهم است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، با توجه به عدم صدور دفترچه درمانی جدید از اول اسفند ماه سال جاری و امکان نسخه نویسی در سربرگ پزشک یا مؤسسه درمانی و در راستای تسهیل و بهبود فرایند های جاری، داروخانه های طرف قرارداد می توانند نسخ کاغذی را به شکل برخط (آنلاین) از طریق سیستم های نرم افزاری خود و استفاده از نرم افزار واسط (API) ثبت و ارسال کنند.

گفتنی است، در این صورت، نیازی به انجام مراحل پذیرش، بارگذاری فایل و مراجعه به واحد پذیرش استان برای ارائه درخواست و لیست ماهانه نسخ نبوده و کافی است که نسخ کاغذی (اعم از دفترچه یا سربرگ) را دسته بندی و در موعد مقرر به مدیریت درمان استان مربوطه ارسال کنند.

پزشکان و مراکز پاراکلینیک طرف قرارداد که نسخ کاغذی مربوطه را از طریق فرم موجود در سامانه نسخه الکترونیک و یا وب سرویس API ارسال می کنند نیز مشمول این مهم خواهند بود.

گفتنی است، اطلاعات نسخ الکترونیک ارائه شده و نسخ کاغذی که از طریق (API) ارسال می شوند مستقیماً در سیستم های متمرکز سازمان تأمین اجتماعی و در صورتحساب مراکز بارگذاری می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 736

به "امکان ارسال آنلاین نسخ کاغذی داروخانه های طرف قرارداد فراهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان ارسال آنلاین نسخ کاغذی داروخانه های طرف قرارداد فراهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید