ابتلای بیش از 89 هزار زنجانی به کرونا

به گزارش کهن پارس، خبرنگاران/زنجان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز 89 هزار و 810 زنجانی به بیماری کرونا مبتلا شدند.

ابتلای بیش از 89 هزار زنجانی به کرونا

به گزارش خبرنگاران و طبق آخرین اعلام شرایط رنگ بندی شهرستان های استان زنجان توسط وزارت بهداشت در اپلیکیشن ماسک، شهرستان های زنجان، ابهر، خدابنده و خرم دره در شرایط نارنجی (پرخطر) و شهرستان های طارم، ماه نشان، سلطانیه و ایجرود در شرایط زرد (خطر متوسط) کرونایی قرار دارند.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان طی بیست و چهار ساعت گذشته 144 مورد مثبت سرپایی کرونا در استان زنجان شناسایی شده است. همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز 80 هزار و 418 مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

در حال حاضر 239 بیمار مبتلا به کووید - 19 در بیمارستان های استان بستری هستند که طی 24 ساعت گذشته نیز موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان های استان زنجان 9 مورد بوده است.

همچنین از آغاز شیوع ویروس کرونا تا به امروز، بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان 26 هزار و 157 مورد بوده و موارد مثبت بستری بر اساس یافته های آزمایشگاهی نیز مورد 9392 رسیده است.

متاسفانه از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز، مجموع بیماران مبتلا به کرونای فوت شده در استان به 1457 نفر رسیده که تعداد بیماران فوت شده طی 24 ساعت گذشته در استان زنجان نیز 2 نفر بوده است.

گفتنی است، مجموع موارد مثبت ترخیص یافته 7856 هزار مورد بوده و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تا به امروز 89 هزار و 810 مورد بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 927

به "ابتلای بیش از 89 هزار زنجانی به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای بیش از 89 هزار زنجانی به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید