تور سریلانکا: اقدامات سریلانکا برای ترویج جهانگردی در فصول کم جهانگرد

به گزارش کهن پارس، برخلاف تصور عموم، در تمام طول سال می توان به کشور کوچک و جزیره ای شکل سریلانکا سفر کرد. این همان نکته ای است که مسئولان گردشگری این کشور کوشش می نمایند به گردشگران بیاموزند.

تور سریلانکا: اقدامات سریلانکا برای ترویج جهانگردی در فصول کم جهانگرد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا سریلانکا دیدن کنید.

دفتر توسعه گردشگری سریلانکا اعلام نمود که به زودی کمپین های بزرگی در چین، هند و خاورمیانه برگزار خواهد نمود تا برای مسافرت به این جزیره در خارج از فصل پرگردشگر، تبلیغ نمایند.

جان آماراتونگا، وزیر گردشگری این کشور، اعلام نموده است که اولین کمپین پیش از شروع فصل زمستان، یعنی از 1 سپتامبر تا 30 نوامبر و با تمرکز روی پکیج های ویژه تور برگزار می گردد. وی بعلاوه خاطر نشان کرد که اداره ترویج گردشگری سریلانکا از آژانس های تبلیغاتی خواسته است که پیشنهادات خود را برای اجرای کمپین های بین المللی در رسانه های دیجیتال، اجتماعی و چاپی به این دفتر ارسال نمایند. انتظار می رود که اجرای این کمپین ها سه ماه به طول انجامد.

در حال حاضر، این دفتر در حال مذاکره با شرکت های هواپیمایی، هتل ها و آژانس های مسافرتی است تا با یکدیگر قراردادی برای جذب بازدیدنماینده امضا نمایند. تصمیم گرفته شده است که اگر این کمپین با موفقیت اجرا گردد، هر سال تکرار گردد و یک کمپین مشابه نیز از مارس تا ژوئیه برگزار گردد.

صنعت گردشگری سریلانکا که به خاطر جنگ های داخلی 30 ساله به شدت دچار آسیب شده بود، اکنون و بعد از آن که چند نشریه بین المللی این کشور را به عنوان یکی از بزرگ ترین نقاط گردشگری دنیا معرفی کردند، به یکی از صنایع پیشرو و مهم در این کشور تبدیل شد.

بر اساس آمار منتشر شده به وسیله وزارت گردشگری این کشور، سریلانکا در نیمه اول سال 2018 شاهد رشد 15.3٪ در تعداد گردشگران ورودی در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بوده است. به گفته آماراتونگا، هدف دولت در امسال، کسب 4 میلیون و 400 هزار دلار به وسیله گردشگری است.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1191

به "تور سریلانکا: اقدامات سریلانکا برای ترویج جهانگردی در فصول کم جهانگرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سریلانکا: اقدامات سریلانکا برای ترویج جهانگردی در فصول کم جهانگرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید