آموزش 290 مدرس کشور در سومین دوره تربیت مدرس خبرگزاری پانا در راستای رویکردهای تربیتی آموزش و پرورش

به گزارش کهن پارس، تهران (پانا) - مدیرعامل خبرگزاری پانا از برگزاری سومین دوره پیشرفته آموزش تربیت مدرس برای 290 مدرس سراسر کشور در راستای هماهنگی هرچه بیشتر مدرسان با رویکردهای تربیتی آموزش و پرورش خبر داد.

آموزش 290 مدرس کشور در سومین دوره تربیت مدرس خبرگزاری پانا در راستای رویکردهای تربیتی آموزش و پرورش

فرشته مرادی در گفت وگو با پانا اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه های ما در راستای اجرای بسته تحولی خبرگزاری پانا، آموزش مدرسان کشور در قالب دوره های تربیت مدرس است.

وی اضافه نمود: امروز سومین دوره تربیت مدرس با هدف آموزش 290 مدرس از سراسر کشور از طریق خبرگزاری پانا در برگزار شد تا این مربیان با تازه ترین رویکردها و سیاست های حرفه ای این خبرگزاری در راستای تربیت و آموزش دانش آموز خبرنگاران آشنا شوند.

مدیرعامل خبرگزاری پانا با بیان اینکه این مدرسان مسئولیت آموزش ده ها هزار دانش آموز خبرنگار پانا در سراسر کشور را برعهده دارند، ادامه داد: با توجه به تاکید ویژه مقامات عالی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر اولویت داشتن رویکردها و برنامه های تربیتی و پرورشی، خبرگزاری پانا این موضوع را به طور خاص در بسته تحولی خود مدنظر دارد و بر همین اساس در دوره های آموزش تربیت مدرس از طریق این خبرگزاری، به مدرسان سراسر کشور تاکید می شود که در راستای گفتمان تربیت بر آموزش غالب است حرکت کنند و از هر فرصتی برای تحقق اهداف این گفتمان در استان و منطقه خود بهره بگیرند.

مرادی با اشاره به دوره های پیشین آموزش تربیت مدرس در این خبرگزاری گفت: تا به امروز دو دوره تربیت مدرس برای 260 مدرس کشوری خبرگزاری پانا برگزار شده است و این افراد که دوره مقدماتی آموزش مدرسی خبرنگاری را در 3 فاز اصول خبرنویسی، گزارش نویسی و مصاحبه گذرانده اند با حضور در دوره تکمیلی، آموزش های خود را در سطح بالاتر پیگیری می کنند.

وی شرح داد: همه مدرسان حاضر در این دوره ها از مجموعه آموزش و پرورش و خانواده بزرگ فرهنگیان هستند و امیدواریم با توجه به شناختی که از رویکردها و سیاست های حرفه ای وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم دارند، شاهد تاثیرات این دوره های آموزشی در راستای اهداف متعالی این وزارتخانه باشیم.

مدیرعامل خبرگزاری پانا از اعطای گواهی حضور در این دوره آموزشی به مدرسان کشوری خبر داد و اظهار کرد: از آنجا که اطمینان از تاثیرگذاری این دوره آموزشی برای ما اهمیت دارد، مدرسان پس از اتمام دوره و قبل از دریافت گواهی مرتبط با آن، ملزم به انجام فعالیت های عملیاتی هستند.

مرادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خبرگزاری پانا هم اکنون 60 هزار دانش آموز خبرنگار در سراسر کشور دارد که این تعداد به زودی به 70 هزار نفر افزایش می یابد و مسئولیت اصلی آموزش مهارت خبرنگاری به این افراد برعهده مدرسان ما در سراسر کشور است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 شهریور 1401 بروزرسانی: 9 شهریور 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1365

به "آموزش 290 مدرس کشور در سومین دوره تربیت مدرس خبرگزاری پانا در راستای رویکردهای تربیتی آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش 290 مدرس کشور در سومین دوره تربیت مدرس خبرگزاری پانا در راستای رویکردهای تربیتی آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید