10 نسخه فوق العاده برای داشتن چهره جوان

به گزارش کهن پارس، برای اینکه صورتتان شفافیت و جوانی خود را از دست ندهد نیازمند تغذیه ای سالم و رسیدگی هستید برای داشتن چهره ای جوان و شاداب از خواص پاپایا و تخم مرغ و چای سبز غافل نشوید.

10 نسخه فوق العاده برای داشتن چهره جوان

به گزارش خبرنگاران به نقل از نمناک، همه ما از تغییر ظاهر با گذشت زمان هراس داریم و می خواهیم پیر شدن را بعد از زمانی که علائمی مثل شل شدن پوست، نقاط تاریک و چین و چروک را نشان می دهند متوقف کنیم، اما سالمندی یک فرآیند اجتناب ناپذیر و قانون مطلق طبیعت است. در حالی که این فرآیند را نمی توان متوقف کرد، درمان های خانگی ساده ای وجود دارند که برای پوست شگفتی ایجاد می نمایند و به پنهان کردن سن واقعی یاری می نمایند ادامه این بخش از سلامت پوست و موی را بخوانید تا برای دانستن راز چهره جوان داشتن بیشتر بدانید.

عصاره لیمو و عسل برای داشتن چهره ای جوان:

لیمو غنی از ویتامین ث است و عوارض سفید نمایندگی دارد که به کاهش کک و و خال های تیره یاری می نماید. عسل پوست را مرطوب و اثر آرامش بخشی دارد. این ماسک به عنوان یک ترکیب استفاده می گردد، ماسک پوست است که می تواند به طور منظم در خانه مورد استفاده قرار گیرد.

چهره جوان داشتن با گلیسیرین و گلاب:

گلیسیرین مرطوب نماینده عالی و گلاب یک آنتی اکسیدان عالی است. این دو را با هم مخلوط کنید با الاستیکی که به پوست می دهد به احیا پوست یاری می نماید با این که پوست را مرطوب می نماید اما باعث درخشندگی و جوان ترشدن می گردد.

خواص پاپایا برای داشتن چهره ای جوان:

غنی از ویتامین آ است و برای چشم، پوست و مو عالی عمل می نماید. این گیاه غنی از آنتی اکسیدان ها و آنزیم هستند که با لایه برداری سلول های مرده، پوست را محکم تر می سازند.

تاثیرات مفید سرم ضد چروک در داشتن چهره ای جوان:

1 قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا، 5 قاشق غذاخوری آب، 2 قرص ویتامین ث و 2 قاشق غذاخوری روغن ویتامین ای را با هم ترکیب و روی صورت ماسک کنید.

سیب زمینی برای از بین بردن لک های قهوه ای:

برای درمان حلقه های سیاه و خطوط زیر چشم ها و پاک کردن پوست ایده ال است . سیب زمینی اثر خنک نمایندگی و آرامش بخشی دارد و شما را تازه نگه می دارد

داشتن چهره ای جوان و جذاب با مصرف تخم مرغ:

تخم مرغ،حاوی پروتئین و برای پوست لازم است که آن را سالم و جوان نگه می دارد. می تواند با عصاره پرتقال مخلوط گردد که باعث افزایش فراوری کلاژن می گردد و باعث می گردد پوست به ظاهر الاستیک، محکم و درخشان گردد

چای سبز و لیمو برای داشتن چهره ای شاداب و جوان:

یک نرم نماینده را با 2 قاشق سوپ خوری عصاره لیمو و یک فنجان چای سبز بسازید. این ترکیب را با پنبه روی صورت بمالید پوست های مرده ترمیم خواهد شد،و از بروز لکه ها جلوگیری می نماید ، رطوبت و الاستیسیته را بهبود می بخشد .

چهره جوان داشتن با آب برنج:

چه خام و چه پخته شده، آبی که از کاسه برنج برداشته می گردد در احیای پوست، بهبود شرایط پوست و کند شدن فرایند سالمندی مفید است.

شیر نارگیل موثر در جوان سازی:

شیر نارگیل غنی از ویتامین و مواد معدنی است شیر نارگیل پوست را تمیز می نماید و آن را جوان، نرم، انعطاف پذیر و درخشان نگه می دارد. بهترین نتایج وقتی بدست می آید که از عصاره نارگیل تازه استفاده می گردد.

چهره جوان داشتن با خیار و کشک:

خیار حلقه های تیره و پف دور چشم ها را کاهش می دهد. خاصیت خنک نمایندگی آب خیار پوست را مرطوب نگه می دارد. اسید لاکتیک در کشک به عنوان لایه بردار سلول های مرده عمل می نماید.

در حالی که این ها تنها چند روش هستند، مهم است که این افراد با رژیم غذایی سالم،خواب کافی ، ورزش، و البته کاهش استرس همراه باشند. اگر می خواهید در خصوص هر مشکل مربوط به پوست صحبت کنید، می توانید با یک متخصص پوست مشورت کنید

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 668

به "10 نسخه فوق العاده برای داشتن چهره جوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 نسخه فوق العاده برای داشتن چهره جوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید