کشف 26 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شهرستان قدس

به گزارش کهن پارس، فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 26 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش 2 میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان قدس اطلاع داد.

کشف 26 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شهرستان قدس

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با به دست آوردن خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو اقدام به راه اندازی مزرعه فراوری ارز دیجیتال در یک انباری نموده، آنالیز موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قدس نهاده شد.

وی گفت: مأموران پلیس آگاهی پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و فنی پیروز به شناسایی انبار شده و پس از اخذ مجوزهای قانونی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران توضیح داد: در بازرسی از این مزرعه تعداد 26 دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف که برابر اعلام کارشناسان ارزش آن ها 2 میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده است.

سردار ظهیری با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی آن به مراجع قضائی، ابراز کرد: استفاده از دستگاه های ماینر، احتیاج به مصرف برق زیادی داشته لذا متهم با استفاده از برق دولتی و به شکل غیرمجاز اقدام به راه اندازی مزرعه استخراج ارز دیجیتال نموده بود که با اشراف اطلاعاتی پلیس از ادامه فعالیت وی جلوگیری به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 674

به "کشف 26 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شهرستان قدس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 26 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شهرستان قدس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید