کریستیانو رونالدو برنده جایزه پای طلایی 2020

به گزارش کهن پارس، خبرگزاری خبرنگاران- فوق ستاره پرتغالی یوونتوس چند هفته پیش پیروز شد جایزه پای طلایی 2020 را از آن خود نماید.

کریستیانو رونالدو برنده جایزه پای طلایی 2020

به گزارش خبرنگاران، جایزه بین المللی گلدن فوت یا پای طلایی، جایزه ای است که از سال 2003، هر سال به بازیکنی که در طول دوران حرفه ای خود در هر دو سطح ملی و باشگاهی نتایج درخشانی کسب کرده و از طرفی حداقل 28 سال داشته باشد، تعلق می گیرد. شخصیت والا، اعتماد و احترام مردم و کارشناسان به آنها از جمله دیگر شرایط انتخاب است. این عنوان در طول دوران حرفه ای هر بازیکن فقط یک بار می تواند به او تعلق گیرد.

کریستیانو رونالدو در حالی برنده جایزه پای طلایی 2020 شد که سرخیو راموس، روبرت لواندوفسکی، جورجو کیه لینی، جرارد پیکه، آرتورو ویدال، جرارد پیکه، سرخیو آگوئرو، لیونل مسی، محمد صلاح و نیمار دیگر نامزدهای کسب این عنوان بودند. کریستیانو رونالدو با انتشار عکسی از جایزه پای طلایی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

من افتخار می کنم برنده جایزه پای طلایی شدم و همراه با برخی از بزرگترین افسانه های تاریخ فوتبال در محله قهرمانان در موناکو، جاودانه شدم. من فروتنانه از شما تشکر می کنم و می خواهم از تمامی هواداران سرتاسر جهان که به من رای داده اند تشکر کنم.

جایزه بین المللی گلدن فوت یا پای طلایی، جایزه ای است که از سال 2003، هر سال به بازیکنی که در طول دوران حرفه ای خود در هر دو سطح ملی و باشگاهی نتایج درخشانی کسب کرده و از طرفی حداقل 28 سال داشته باشد، تعلق می گیرد. شخصیت والا، اعتماد و احترام مردم و کارشناسان به آنها از جمله دیگر شرایط انتخاب است. این عنوان در طول دوران حرفه ای هر بازیکن فقط یک بار می تواند به او تعلق گیرد.

به نقل از سایت رسمی Golden Foot کریستیانو رونالدو برنده جایزه پای طلایی 2020 شد. سرخیو راموس، روبرت لواندوفسکی، جورجو کیه لینی، جرارد پیکه، آرتورو ویدال، جرارد پیکه، سرخیو آگوئرو، لیونل مسی، محمد صلاح و نیمار دیگر نامزدهای کسب این عنوان بودند. سال گذشته، لوکا مودریچ به این عنوان رسیده بود. طی سالیان اخیر، جایزه پای طلایی به فوتبالیست های مشهوری رسیده است. از جمله این بازیکنان می توان به باجو، ندود، شوچنکو، رونالدو نازاریو، دل پیرو، کارلوس، رونالدینیو، توتی، گیگز، ابراهیموویچ، دروگبا، اینیستا، اتوئو، بوفون و کاسیاس اشاره کرد.

تیم فوتبال یوونتوس در هفته سیزدهم رقابت های سری آ ایتالیا به مصاف پارما رفت. این بازی که در استادیوم انیو تاردینی شهر پارما برگزار گشت، با رجحان چهار بر صفر یوونتوس به پایان رسید. کریستیانو رونالدو با یک دبل در این مسابقه، دوازدهمین گل خودش در رقابت های سری آ ایتالیا را به ثمر رساند و از زلاتان ابراهیموویچ مهاجم حرفه ای میلانی ها فاصله گرفت و به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار گرفت. رونالدو در دقیقه 26 این دیدار روی ارسال تماشایی آلوارو موراتا با یک پرش دیدنی، بالاتر از مدافع پارما با یک ضربه سر دیدنی، دروازه لوئیجی سپه را گشود. در این صحنه مدافع پارما ریکاردو گایولو حتی نتوانست با رونالدو به هوا بپرد و در کنار سپه، تنها تماشاگر باز شدن دروازه تیمشان بودند.

رونالدو که بارها در رئال مادرید و یوونتوس با ضربات سر شگفت انگیز برای تیم هایش گلزنی کرده بود، پیش از این نیز با زدن ضربات سر زیبا و مکث چند صدم ثانیه ای در هوا در رسانه های جهان مورد توجه قرار گرفته بود. این اولین نمایش رونالدو پس از این بود که توپ طلای فوتبال جهان را به لواندوفسکی واگذار کرد. البته او پیش از این در جریان تساوی 1-1 روز چهارشنبه مقابل آتالانتا یک پنالتی را از دست داد و در پایان بازی شب گذشته، پیرلو گفت که رونالدو عزمش را جزم کرده بود تا آن اشتباه را جبران کند.

سرمربی ایتالیایی یوونتوس به وب سایت رسمی یوونتوس گفت: رونالدو برای از دست دادن پنالتی عصبانی بود ، اما ما چند روز وقت داشتیم که به آن فکر کنیم و او نشان داد که چقدر به گلزنی اهمیت می دهد، حتی اگر در زمین بازی باشد بهتر است. ما از نتیجه روز چهارشنبه راضی نبودیم، اما عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. ما باید امتیازاتی را که در بازی با آتالانتا از دست داده بودیم پس بگیریم و این کار را به بهترین شکل انجام دادیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 476

به "کریستیانو رونالدو برنده جایزه پای طلایی 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریستیانو رونالدو برنده جایزه پای طلایی 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید