کاهش محدودیت های قرنطینه در عراق بخاطر ماه رمضان

به گزارش کهن پارس، دولت عراق اعلام نموده با در پیش بودن ماه مبارک رمضان، محدودیت های قرنطینه در کشور را کاهش خواهد داد و اقدام به بازگشایی بعضی مشاغل خواهد نمود.

کاهش محدودیت های قرنطینه در عراق بخاطر ماه رمضان

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، دولت عراق گفت با در پیش داشتن ماه مبارک رمضان اقدام به بازگشایی بعضی مشاغل و کاهش محدودیت های قرنطینه که از ماه گذشته برای جلوگیری از گسترش کرونا در کشور اعمال شده است، خواهد نمود.

با این وجود، هرگونه تردد در بغداد تنها از ساعت 6 صبح تا 7 عصر امکان پذیر خواهد بود و آخر هفته ها شهر قرنطینه است.

بر اساس مقررات جدید، دفاتر و شرکت های دولتی می توانند حداکثر از 25 درصد کارمندان خود به صورت حضوری بهره مند شوند و بعضی از مغازه ها و فروشگاه ها نیز مجاز به بازگشایی مجدد خواهند بود. مراکز تجاری، پارک ها و مساجد که تعداد زیادی از مردم روزانه در آن ها جمع می شوند و رفت و آمد می نمایند، همچنان تعطیل باقی خواهند ماند.

کاهش محدودیت های قرنطینه در عراق تا 22 ماه می (اواخر ماه رمضان) ادامه خواهد داشت اما پیش بینی می گردد که پس از آن مجددا قوانین سختگیرانه ای اعمال گردد.

دولت عراق در بیانیه ای گفت مدارس، مؤسسات آموزشی و دانشگاه ها همچنان تعطیل خواهند بود و همه پروازها نیز همچنان در حالت تعلیق باقی خواهند ماند.

دولت عراق از تاریخ 15 مارس اقدام به اعمال قرنطینه در کشور نموده است.

بر اساس آمار وزارت بهداشت عراق تا 20 آوریل، یک هزار و 574 مورد قطعی ابتلا به کرونا در این کشور به ثبت رسیده است که 82 تن جان خود را از دست داده اند و یک هزار و 43 نفر نیز به طور کامل بهبودی یافته اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 38

به "کاهش محدودیت های قرنطینه در عراق بخاطر ماه رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش محدودیت های قرنطینه در عراق بخاطر ماه رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید