چین می تواند توان دفاعی ما را فلج کند

به گزارش کهن پارس، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت دفاع تایوان امروز چهارشنبه بیان کرد که چین می تواند توان دفاعی این جزیره را با حمله سایبری و موشکی فلج کند.

چین می تواند توان دفاعی ما را فلج کند

در بیانیه وزارت دفاع تایوان آمده است که چین می تواند حملات نرم و سخت الکترونیکی از جمله مختل کردن خطوط ارتباطی جزایر اطراف خود از ژاپن تا فیلیپین را به انجام برساند.

در بخشی از این گزارش آمده است: چین با استفاده از ارتش اینترنتی خود، به صورت بیسیم یا به وسیله سیم های ارتباطی می تواند حملاتی به بخش های مختلف اینترنت جهانی انجام دهد که توان دفاع هوایی، فرماندهی دریایی و قابلیت های سیستم ضد حمله ما را فلج نموده و تهدید عظیمی را متوجه ما کند.

گزارش مذکور در ادامه ادعا می نماید که پکن توان لجستیک و نقل و انتقال لازم برای حمله در مقیاس وسیع را ندارد و ارتش چین در کوشش است این قابلیت ها را تقویت کند!

به گزارش خبرنگاران، وزارت خارجه چین پیشتر اعلام نموده است که تایوان بخش جدایی ناپذیر چین است؛ حال آنکه دولت پکن بارها هشدار داده است که جدایی طلبی این منطقه نتیجه ای جز جنگ نخواهد داشت.

پکن بارها بر لزوم احترام به اصل چین واحد تاکید نموده حال آنکه آمریکا و متحدانش در ادامه سیاست چرخش به ایندوپاسیفیک که لازمه آن مهار قدرت یابی چین است؛ در پی تضعیف جریان های جدایی طلب منطقه ها تابع این کشور نظیر هنگ کنگ، تایوان و تبت هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1016

به "چین می تواند توان دفاعی ما را فلج کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین می تواند توان دفاعی ما را فلج کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید