چینی ها این آیفون را دوست ندارند، عکس

به گزارش کهن پارس، زومیت نوشت: هرچند اپل برای پیش فروش خانواده آیفون 15 روی بازار چین حساب زیادی باز کرده بود، به نظر می رسد اوضاع مطابق میلش نیست.

چینی ها این آیفون را دوست ندارند، عکس

اپل در چین با مسئله ای غافل گیرکننده روبرو شده است. طبق داده های جمع آوری شده Counterpoint، فروش سری گوشی آیفون 15 در چین برخلاف تصورات اپل است و در 17 روز نخست پس از عرضه، درمقایسه با سری آیفون 14 با کاهش فروش 4.5 درصدی روبه رو است. تحلیلگران معتقدند این درصد به زودی دورقمی می شود.

عملکرد نه چندان مناسب آیفون 15 در حالی ثبت می شود که قیمت گوشی آیفون در نسل تازه درمقایسه با نسل قبل تغییر نکرده است.

شاید بدبیاری اپل را بتوان به عرضه سری میت 60 هواوی نسبت داد. هواوی پس از عرضه میت 60 زیر سایه تحریم ها، توانست از اپل پیشی بگیرد و احتمالاً تا سال 2024 می تواند اپل را در بازار چین کاملاً پشت سر بگذارد.

طبق گزارش بلومبرگ، دلیل دیگری که ممکن است به استقبال نکردن چینی ها از سری آیفون 15 منجر شده باشد، گرمای بیش ازحد این گوشی ها بود که البته پس از مدتی با آپدیت نرم افزاری مخصوص، رفع شد.

  • منشاء طلا در زمین پیدا شد

احتمال می رود اوضاع فروش خانواده آیفون 15 در چین آن قدر وخیم شود که به کمترین حالت خود برسد؛ یعنی حتی از فروش آیفون XS هم کمتر. اکنون چشم اپل به بازار ایالات متحده است تا شاید ضرر پیش بینی نشده در چین، از این طریق جبران شود.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 مهر 1402 بروزرسانی: 25 مهر 1402 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1532

به "چینی ها این آیفون را دوست ندارند، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چینی ها این آیفون را دوست ندارند، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید