معرفی پرطرفدارترین گوشی های جهان

به گزارش کهن پارس، در بازار برندهای مختلفی از گوشی ها وجود دارد که هرکدام قابلیت های ویژه ای دارند و این کاربر است که مناسب باهدف خود یکی را از میان صدها گوشی انتخاب می نماید.

معرفی پرطرفدارترین گوشی های جهان

شناخت پرفروش ترین و پرهوادارترین گوشی های موبایل می تواند انتخاب را تا حدودی برای شما راحت تر کند زیرا این فروش نشانه کیفیت، کارایی و قابلیت های متنوع دیگری است. به همین دلیل در این مطلب از باغ کالا به معرفی پرطرف دارترین گوشی های دنیا پرداخته ایم تا با بعضی از مدل های برندهای سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی آشنا شوید.

برندهای گوشی موبایل موجود در بازار

همان طور که می دانید، دنیای موبایل و گوشی بسیار گسترده است و بنا به استفاده زیادی که دارد، برندها و شرکت های مختلفی وارد این عرصه شده اند و به رقابت پرداخته اند. در دنیای بسیار عظیم گوشی های موبایل که تنوع در مدل ها زیاد است، برندهای نام آشنایی وجود دارند که بازار دنیای را در دست گرفته اند.

برندهای سامسونگ، اپل، هواوی و به تازگی شیائومی از مشهورترین های در دنیا هستند. کیفیت و قیمت هرکدام از این گوشی ها با یکدیگر فرق دارد و این کاربر است که متناسب با نیاز خود برای خرید اقدام می نماید.

برترین گوشی های سامسونگ

برند کره ای سامسونگ که بسیار هم معروف است، دارای مدل های مختلف گوشی موبایل با رنج قیمت های مختلف است. گوشی های سامسونگ دارای سیستم عامل اندروید می باشند که کیفیت دوربین، پشتیبانی از نرم افزارها در هر مدل فرق دارد. یکی از برترین گوشی های سامسونگ موجود در بازار که دارای قیمت نسبت بالایی است، گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا خواهد بود که تمام فناوری های روز دنیا چون قلم اس پن را دارا می باشد. دارای دوربین های مختلف برای عکاسی حرفه ای می باشد. دارای دوربین های 108 مگاپیکسلی عریض، 12 مگاپیکسلی فوق عریض و بعلاوه دو دوربین 12 مگاپیکسلی می باشد.

این مدل برای گوشی های اندرویدی برترین است و یک انتخاب کاملاً حرفه ای می باشد. صفحه نمایش آن که به شکل خمیده طراحی شده است، 6.8 اینچ می باشد.

گلکسی اس 21 یکی دیگر از گوشی های این برند است که به اسم مقرون به صرفه ترین پرچم دار دنیا از آن یاد می گردد، البته ناگفته نماند که قیمت آن هم بالاست. باتری 4000 میلی آمپر، حافظه 128 و 256 و کیفیت دوربین های بالا تنها بعضی از ویژگی های آن است.

گلکسی اس 20 پلاس که از گوشی های گران قیمت هم به شمار میرود، ارزش خریدن را دارد و می توانید از عکاسی، تماشا فیلم، بازی و ... لذت ببرید، اما قطعاً هیچ کدام به پای گلکسی 21 اولترا نمی رسند. البته این شما هستید که باتوجه به هدف و قیمت گوشی سامسونگ که در نظر دارید، برترین را برای خود انتخاب می کنید.

برترین گوشی های اپل

برند اپل خود یک برند باکیفیت تمام عیار است که در همه محصولات آن می توانید کیفیت و کارایی را به خوبی مشاهده نمایید، اما قطعاً قیمت بالای آن هم قابل چشم پوشی نیست. سیستم عامل ios درگوشی های اپل و تنها استفاده از نرم افزارهای خاص وجود بد افزارها و ویروس در برنامه ها را به کمترین اندازه خود رسانده است.

آیفون 12 پرو مکس جدیدترین و برترین گوشی اپل می باشد که ابعاد آن به علت صفحه نمایش 6.7 اینچی نسبت به مدل های قبلی عظیم تر است. بعلاوه اگر از گوشی خود زیاد استفاده می کنید، با آیفون 12 پرو مکس نگران زود تمام شدن باتری آن نخواهید بود زیرا دوام باتری آن بالاست. کیفیت بالای دوربین آن هم کم نظیر است، دوربین سلفی 12 مگاپیکسل و 3 دوربین 12 مگا پیکسلی باکیفیت بالا تصویرهای زیبایی را برجای خواهد گذاشت.

آیفون 12 که بسیار هم خوش دست است، دارای قابلیت هایی است که حتماً در آینده ای نزدیک به آن ها نیاز پیدا خواهید کرد. دوربین بسیار قوی، باتری بادوام، اتصال Magsafe، صفحه نمایش قوی و... تنها بعضی از ویژگی های این گوشی است.

مدل دیگر از آیفون با نام آیفون 12 پرو موجود است که دست کمی از آیفون پرو مکس ندارد. در مدل پرو صفحه نمایش 6.1 اینچ می باشد که از آیفون 12 پرو مکس کوچک تر است و کیفیتی کمتر از مدل پرو مکس برخوردار است.

اگر می خواهید برترین گوشی اپل را خریداری نمایید، تازه ترین مدلی که در بازار است را بخرید، البته باید بودجه کافی هم برای آن داشته باشید.

برترین گوشی های شیائومی

برند تازه کار شیائومی که به سرعت با فراوری گوشی های باکیفیت و قیمت مناسب نگاه خریداران را به سمت خود جلب کرد، مدل های مختلفی را به بازار عرضه نموده است که برترین آن ها را می توان شیائومی می 11 دانست. یک گوشی موبایل که در کیفیت بی نظیر است که سرعت شارژ بالا، صفحه نمایش عظیم، رزولوشن مناسب، سرعت بالا در پشتیبانی نرم افزارهای مختلف و ... تنها بعضی از مشخصه های این گوشی می باشد. البته نباید از عکاسی ماکرو به وسیله دوربین های این گوشی غافل شد.

البته شما برای داشتن این امکانات درگوشی خود باید مبلغ بالایی را پرداخت نمایید. اگر قیمت برایتان مهم است، می توانید برای خرید گوشی شیائومی مدل های دیگری چون پوکو X3، ردمی نوت 10 پرو و ... را خریداری نمایید که هم کیفیت و هم کارایی مناسبی را دارند.

برترین گوشی های هواوی

برند چینی هواوی که دارای محصولاتی محبوب و پر هوادار می باشد، یک گوشی هوشمند را به نام هواوی پی 30 پرو را طراحی نموده است که جدیدترین و برترین گوشی هواوی می باشد. دوربین فوق العاده آن که در مکان های کم نور تصویربرداری بی نظیر دارد، کاربران علاقه مند به عکاسی را به خود جذب نموده است. نمایش رنگ ها با رزولوشن مناسب صفحه، پشتیبانی از نرم افزارهای سنگین، حالت زوم 50 برابر در حالت دیجیتال و ... تنها بعضی از خصوصیات این گوشی پرطرف دار می باشد.

از طرفی برای کاربرانی که مدام گوشی به دست هستند، این گوشی گزینه مناسبی است چرا که دوام و قدرت باتری آن بالاست.

پرطرف دارترین گوشی ها از نظر قیمت

قسمت های قبلی برترین های هر برند را معرفی کردیم که طبیعتاً دارای قیمت های بالایی هم می باشند، اما هرکدام از برندها گوشی های دیگری هم دارند که کیفیت و قیمت مناسب تری را دارا می باشند.

  • گوشی های ردمی و پوکو در برند شیائومی هم کیفیت و هم قیمت بسیار مناسبی را دارند.
  • در برند هواوی گوشی های سری Y هم از لحاظ کیفیت و از لحاظ قیمت بسیار ایده آل هستند.
  • در برند سامسونگ هم می توانید از مدل های گلکسی ای 51، گلکسی ای 31، گلکسی اس 20 اف ای و ... هم بهره ببرید که در گروه گوشی های میان رده جای دارند.
  • در برند اپل هم می توان به سری های Se، آیفون XR و ... اعتماد کرد زیرا کیفیت برند اپل هم به خوبی در این مدل ها همراه با قیمت مناسب دیده می گردد.

خرید اینترنتی گوشی موبایل

مدل های متنوعی از گوشی های همراه در بازار موجود هستند که هرکدام ویژگی ها و قابلیت های مختلفی را دارند. در این مطلب به پرهوادارترین گوشی های موبایل در دنیا اشاره کردیم که باید گفت، همواره گوشی های پرهوادار انتخاب همگان نخواهد بود.

شما می توانید با مراجعه به سایت baghekala.com انواع گوشی ها را با قیمت روز مشاهده نمایید و پس از مقایسه قیمت ها در کمترین زمان خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. فروشگاه باغ کالا تنها گوشی های اصل را باکیفیت کارخانه به فروش می رساند که می توانید به آن اعتماد کنید.

برترین گوشی های موبایل در بازار بر اساس فروشی که در دنیا دارند، مشخص می شوند و بعلاوه هر برند هم یکی از برترین گوشی های خود را به اسم پرچمدار محصولات خود طراحی می نماید که قیمت بالایی هم دارند. برترین گوشی ها را خود شما می توانید بر اساس معیارهایتان انتخاب نمایید که ما در این مطلب به معرفی برترین گوشی های موبایل از نگاه کاربران پرداختیم. امیدواریم اطلاعات آن برای شما همراهان مفید واقع شده باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1024

به "معرفی پرطرفدارترین گوشی های جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی پرطرفدارترین گوشی های جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید