پیشنهاد وسوسه انگیز علیه یاغی شدن یک پرسپولیسی ، نکونام گزینه محبوبش را از دست می دهد؟

به گزارش کهن پارس، باشگاه تراکتور تبریز در کنار استقلال، جدی ترین مشتریان هافبک سابق پرسپولیس هستند.

پیشنهاد وسوسه انگیز علیه یاغی شدن یک پرسپولیسی ، نکونام گزینه محبوبش را از دست می دهد؟

به گزارش خبرنگاران احسان پهلوان یکی از هافبک های آزاد حاضر در بازار نقل وانتقالات تابستانه است. پهلوان در نقل وانتقالات فصل گذشته، نامش در لیست مازاد یحیی گل محمدی بود و بعد از جدایی از جمع سرخ پوشان مرکز، به تیم فولاد خوزستان پیوست و فصل پرنوسانی را در اهواز گذراند. پهلوان با قراردادی یک ساله به فولاد پیوست و حالا با توجه به اتمام قراردادش، در پی آن است تا تیم نو خود را انتخاب کند؛ آن هم در شرایطی که نام او در لیست بازیکنان مورد احتیاج علیرضا منصوریان حضور دارد.

منصوریان با توجه به مسائل خط هافبک فولاد، از مدیران باشگاه خواسته تا احسان پهلوان را در لیست تیم شان حفظ نمایند. پهلوان در فصل گذشته در نقش هافبک بازی ساز در 21 مسابقه در ترکیب اصلی سرخ پوشان اهوازی بود و توانست 3 گل برای تیمش بسازد. این عملکرد نسبتاً پیروز باعث شده تا علیرضا منصوریان برای حضور در لیگ بیست وسوم به حضور پهلوان در تیمش اعلام احتیاج کند اما گویا این هافبک باتجربه در پی آن است تا تیم نوش را انتخاب کند.

نکونام در پی یاغی کردن پهلوان!

جواد نکونام فصل گذشته و بعد از جدایی احسان پهلوان از پرسپولیس، از مسئولان باشگاه فولاد خواست تا زمینه ساز حضور او در پرسپولیس شوند. پهلوان در دوره سرمربیگری نکونام عملکرد خوبی را از خود در جمع قرمزپوشان اهوازی به جای گذاشت و جالب آنکه هر 3 پاس گل احسان پهلوان در لباس فولاد در دوره سرمربیگری جواد نکونام به ثبت رسید. بعد از حضور در استقلال، نکونام برای تقویت خط هافبک تیمش در پی جذب بازیکن است و نیم نگاهی هم به پهلوان دارد.

پهلوان با توجه به تجربه بازی در پرسپولیس، بدون شک در صورت حضور در استقلال می تواند انتقال پرسروصدایی را رقم بزند. در این زمینه گفته می گردد که اولویت اول جواد نکونام در پست هافبک بازی ساز، احسان پهلوان نیست و نکونام امید به جذب بازیکن خارجی دارد اما در صورت عدم توافق در این زمینه، احتمال حضور هافبک سابق پرسپولیس در استقلال وجود دارد. البته که استقلالی ها در این زمینه کار سختی را پیش دارند و باید با حریفان در زمینه جذب پهلوان رقابت نمایند.

جمع پرسپولیسی ها در تبریز جمع می گردد؟

تراکتور تبریز در کنار استقلال، جدی ترین مشتری احسان پهلوان است. تراکتوری ها در پست هافبک بازی ساز، ستاره ای مانند ریکاردو آلوز دارند اما گفته می گردد که برای جذب یک مکمل مناسب برای آلوز، پاکو خمس در بین بازیکنان ایرانی در پی یک گزینه است و در این زمینه او از مدیران باشگاه تراکتور خواسته تا با احسان پهلوان وارد مذاکره شوند و گفته می گردد که مذاکرات اولیه با پهلوان اجرا شده و احتمال حضور این هافبک باتجربه در تراکتور وجود دارد.

سرخ پوشان تبریزی در روزهای گذشته با بازیکنانی مانند شجاع خلیل زاده، مهدی شیری و سعید آقایی به توافق رسیده اند و این احتمال وجود دارد که چهارمین بازیکن سابق پرسپولیس هم در بازار تابستانه، در فصل آینده در تیم تراکتور کارش را دنبال کند. البته هنوز پهلوان با تراکتوری ها به توافق نهایی نرسیده اما این احتمال وجود دارد که طی روزهای آینده اتفاق بیفتد و گزینه موردنظر نکونام، فصل آینده در تراکتور تبریز زیرنظر پاکو خمس کارش را دنبال کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 تیر 1402 بروزرسانی: 8 تیر 1402 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1500

به "پیشنهاد وسوسه انگیز علیه یاغی شدن یک پرسپولیسی ، نکونام گزینه محبوبش را از دست می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد وسوسه انگیز علیه یاغی شدن یک پرسپولیسی ، نکونام گزینه محبوبش را از دست می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید