پیروانی: آقایان راضی می شوند، حاضریم یک روز در میان بازی کنیم

به گزارش کهن پارس، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به بعضی اعتراض های انجام شده در ارتباط با برنامه ریزی لیگ و انتقادها نسبت به این تیم واکنش نشان داد.

پیروانی: آقایان راضی می شوند، حاضریم یک روز در میان بازی کنیم

به گزارش خبرنگاران، افشین پیروانی در مورد ملاقات امروز پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: یکی از مهم ترین بازی های این فصل ما سر رسید. همه بازی های پرسپولیس مهم و سخت است، چون طرفداران انتظار قهرمانی دارند و تمام اعضای تیم به این مسئله واقف هستند که باید این بازی را ببریم.

وی اضافه نمود: تمرینات خوبی داشتیم و شرایط مان خوب است و تمام نفرات را در اختیار داریم. البته انتظار داشتیم بازی با ذوب آهن قبل از فینال آسیایی برگزار گردد که آخر هم نفهمیدیم به چه علت لغو شد و امروز این بازی انجام می گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه بازی با ذوب آهن بازهم یک روز به تأخیر افتاد، گفت: به هر حال به این شکل برنامه ریزی شده است. هیچ دخل و تصرفی نداشتیم. یکسری از آقایان هم ناراحت هستند که چرا بازی های پرسپولیس به این شکل انجام می گردد، اما ایراد ندارد و اگر آنها راضی می شوند ما یک روز در میان هم بازی می کنیم. با این حال اجازه بدهیم کسانی که تصمیم گیرنده هستند نظر بدهند، اگر دخالت کنیم هرج و مرج می گردد، هرکسی نظر خودش را می دهد، منافع شخصی تیم خودش را در نظر می گیرد و مطمئناً اتفاقاتی رخ می دهد که اکنون همه معترض هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 560

به "پیروانی: آقایان راضی می شوند، حاضریم یک روز در میان بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: آقایان راضی می شوند، حاضریم یک روز در میان بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید