هتل دلوکس سیتی باکو؛ اقامتی میان رده در منطقه معروف شهر

به گزارش کهن پارس، هتل دلوکس سیتی باکو از هتل های 3 ستاره شهر باکو است. این هتل لوکس در منطقه نسیمی شهر باکو قرار گرفته است. نسیمی از منطقه ها معروف شهر باکو است که دسترسی خوبی به جاهای دیدنی باکو مانند برج سوکار دارد. با اقامت در Deluxe City Hotel تنها 400 متر تا میدان آزادی باکو فاصله خواهید داشت.

هتل دلوکس سیتی باکو؛ اقامتی میان رده در منطقه معروف شهر

نزدیکی به ایستگاه های مترو از دیگر امتیازات اقامت در این هتل است؛ با استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی می توانید آسان و ارزان در سرتاسر شهر گردش نمایید. دلوکس سیتی باکو گزینه ای ایده آل برای سفرهای دونفره به شمار می رود. چنانچه اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما باکو نموده اید و در پی هتل مناسبی هستید، خواندن اطلاعات این هتل برایتان مفید خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل دلوکس سیتی باکو

در هتل دلوکس سیتی باکو امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحت را برایتان فراهم خواهد کرد. استفاده از پارکینگ برای مهمانان عزیز رایگان است و نیازی به رزرو ندارد. پذیرش هتل دلوکس سیتی 24 ساعته است؛ در این قسمت، خدمات تور، صرافی، کانسیرج و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می شود. در هتل دلوکس سیتی چک این از ساعت 14 تا 24 و چک اوت تا پیش از ساعت 12.30 انجام می گیرد.

تیم حرفه ای هتل مسلط به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی هستند و با مسئولیت پذیری ویژه ای برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می کنند. امکان اجاره خودرو برای مهمانان عزیز فراهم شده است. برای خرید وسایل نیازی به بیرون رفتن از هتل نیست و می توانید از فروشگاه داخل هتل اقلام مورد نیازتان را خریداری نمایید.

از امکانات دیگر هتل می توان به کپسول آتش نشانی، دوربین مداربسته در منطقه ها مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. این هتل پذیرای بچه ها در تمام رده های سنی است و هزینه اقامت بچه ها بالای 13 سال تمام بها محاسبه می شود. خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می توانید از خدمات خشک شویی، لاندری، تحویل مواد غذایی و پرس شلوار برخوردار شوید. ناگفته نماند فرودگاه بین المللی حیدر علی اف در 19 کیلومتری هتل واقع شده است و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به هتل دلوکس سیتی ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها

هتل دلوکس سیتی دارای 14 واحد اقامتی زیبا و لوکس است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق اقتصادی دوبل، اتاق اقتصادی تویین، اتاق دوبل و آپارتمان (با منظره باغ) است. تمام امکانات لازم برای یک اقامت راحت داخل اتاق ها گنجانده شده است. همه واحدهای اقامتی دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند.

مینی بار، میز غذاخوری، پنکه، سیستم گرمایش و کمد لباس از امکانات دیگر موجود در اتاق ها به شمار می روند. آپارتمان ها علاوه بر امکانات گفته شده دارای نشیمن، یخچال، کتری برقی و اجاق گاز نیز هستند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است سرویس اضافه در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می شود و تخت اضافه برای بچه ها زیر 6 سال رایگان است. توجه داشته باشید استعمال دخانیات در واحدهای اقامتی هتل دلوکس سیتی باکو ممنوع است.

رستوران هتل

صبحانه در هتل دلوکس هر روز از ساعت 8 تا 11 سرو می شود؛ در صورت تمایل می توانید صبحانه تان را داخل اتاق نوش جان کنید. برای صرف ناهار و شام می توانید به رستوران دلوکس سیتی تشریف ببرید. انواع نوشیدنی و دسر در کافی شاپ هتل موجود است. موقعیت مکانی ایده آل هتل، رستوران ها و کافه های معروفی را در نزدیکی هتل قرار داده که انتخاب های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای ترکی هستند. رستوران Deluxe Doner در 100 متری هتل واقع شده است و Pirosmani Georgian cuisine تنها 200 متر تا هتل دلوکس فاصله دارد.

فاصله هتل دلوکس سیتی باکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا میدان آزادی: 400 متر

فاصله تا میدان فانتین: 1.8 کیلومتر

فاصله تا قلعه دختر: 1.9 کیلومتر

فاصله تا کاخ شروانشاه: 2.2 کیلومتر

فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف: 2.5 کیلومتر

فاصله تا ونیز کوچک: 3 کیلومتر

فاصله تا برج های شعله: 3.1 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 23 مهر 1401 بروزرسانی: 23 مهر 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1389

به "هتل دلوکس سیتی باکو؛ اقامتی میان رده در منطقه معروف شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل دلوکس سیتی باکو؛ اقامتی میان رده در منطقه معروف شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید