مقایسه قیمت مسکن در جنوب و مرکز تهران

به گزارش کهن پارس، آگهی های آنلاین این روز ها رونق خوبی پیدا نموده اند و بسیاری از معاملات به یاری همین آگهی ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به مسکن در اهواز، جنوب و مرکز تهران و خودرو های صفرکیلومتر را آنالیز می کنیم؛ آگهی هایی که طی یک هفته گذشته در سایت دیوار منتشر شده اند.

مقایسه قیمت مسکن در جنوب و مرکز تهران

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ داریوش بیشتر بدانید.

میانه قیمت مسکن در جنوب و مرکز تهران

متسط قیمت یک مترمربع آپاتمان مسکونی در شهرری طبق آگهی های سایت دیوار 10 میلیون و 168 هزار تومان است و این رقم در گیشا (کوی نصر) به 60 میلیون و 193 هزار تومان می رسد. به این ترتیب بودجه لازم برای خرید آپارتمان های 80 متری نوساز در شهرری و گیشا به ترتیب 813 میلیون تومان و چهار میلیارد و 815 میلیون تومان خواهد بود.

هزینه اجاره نشینی در جنوب و مرکز تهران

مستاجران آپارتمان های 80 متری محله فلاح تهران به واسطه قیمت 77 هزار تومانی برای هر متر، ماهانه چیزی حدود شش میلیون و 160 هزار تومان پرداخت می نمایند. اما صاحب خانه های یوسف آباد برای چنین آپارتمانی هر ماه 16 میلیون و 160 هزار تومان دریافت می نمایند.

قیمت مسکن در اهواز

مهدیس اهواز که در منطقه ها جنوبی این شهر واقع شده، هر مترمربع آپاتمان مسکونی نوساز شش میلیون و 551 هزار تومان ارزش دارد و یک آپارتمان 80 متری می تواند 520 میلیون تومان قیمت داشته باشد. اگر اهوازی ها بخواهند در کیانپارس صاحب خانه شوند، برای یک آپارتمان نوساز 80 متری باید یک میلیارد و 615 میلیون تومان بپردازند. کیانپارس از محله های اعیان نشین اهواز است و عدد و رقم های مسکن در این منطقه با قیمت های بریانک و افسریه در مرکز برابری می نماید.

هزینه اجاره مسکن در اهواز

کوروش یا همان کوی ملت در شهر اهواز از محله های شرقی و نسبتا گران قیمت این شهر است. مستاجران ساکن این منطقه ماهانه برای یک واجد آپارتمان 80 متری دو تا پنج سال ساخت، چهار میلیون و 640 هزار تومان کنار می گذارند. با حدود نصف این بودجه می گردد در کیانشهر خانه اجاره کرد.

خودرو های گران قیمت بازار

نیسان جوک اسپرت، مدل سال 96، به طور میانگین در سایت دیوار یک میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت گذاری شده. با بودجه دو و نیم میلیاردی می گردد بی ام و سری سه 320i را خرید. این قیمت معادل حقوق یک سالِ 44 کارگر است.

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 957

به "مقایسه قیمت مسکن در جنوب و مرکز تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه قیمت مسکن در جنوب و مرکز تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید