مقاله: از آپارتمان های شهرک امید تهران چه می دانید

به گزارش کهن پارس، بنابراین با توجه به قیمت های متفاوت در این شهرک، نمی توان یک قاعده و فرمول کلی برای معین قیمت واحدهای مسکونی برج های شهرک امید در نظر گرفت. ضمن اینکه در حال حاضر هیچ یک از مالکان قصد فروش واحد خود را ندارند و فقط احتمال رهن یا اجاره واحدها برای سایر افراد وجود دارد. البته برای رهن و اجاره هم باید مدت ها منتظر ماند.

مقاله: از آپارتمان های شهرک امید تهران چه می دانید

جهت دریافت خدمات درب ورودی ساختمان ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

نکته دیگر درباره واحدهای مسکونی برج های شهرک امید، متراژ بالای این خانه ها است. بنابراین افرادی که دنبال خانه ای با متراژ زیر 130 متر هستند، شانسی در شهرک امید نخواهند داشت. همه 1946 واحد این برج ها متراژهای بالایی بین 130 تا 400 متر دارند. البته قرارگیری هر واحد مسکونی در طبقه ای خاص از برج های شهرک، تاثیری روی قیمت آن ها نخواهد داشت؛ اما بسیاری از مالکان در طبقه های میانی و بالایی برج، به بهانه مناظر زیبای اطراف، نورگیری بالا و… قیمت واحدهای خود را برای رهن و اجاره بالاتر از حد معمول اعلام می نمایند.

این شهرک در شمال شرقی تهران کنار بخش غربی جنگل های لویزان و در بخش جنوبی زمین های قوچک قرار گرفته است. نزدیکی به جنگل های لویزان و بوستان شمیرانات باعث شده آب و هوای شهرک امید نسبت به مناطق مرکزی تهران خنک تر و سالم تر باشد. از طرفی فضای سبز شهرک امید، از فضای سبز هر منطقه دیگر در تهران بیشتر است.

منبع مقاله: از آپارتمان های شهرک امید تهران چه می دانید

انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1064

به "مقاله: از آپارتمان های شهرک امید تهران چه می دانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: از آپارتمان های شهرک امید تهران چه می دانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید