معماران ایرانی برنده مسابقه طراحان برتر انگلستان شدند

به گزارش کهن پارس، نیما و سینا کیوانی که درسالهای گذشته پیروز به کسب جوایز مختلف جهانی طراحی شده بودند، امسال نام درجه عالی نوآوری در طراحی Excellence in Innovationرا از مسابقه بین المللی طراحان برتر (Leading Designers Awards 2019) درانگلستان از آن خود کردند.

معماران ایرانی برنده مسابقه طراحان برتر انگلستان شدند

این جایزه به انتخاب هیات داوران مجموعه مجله Lux Life در انگلستان به این استودیوی معماری ایرانی تعلق گرفته است . در واقع این جایزه، پس از بررسی آثار و فعالیتهای شرکتها و دفاتر فعال در زمینه طراحی معماری، معماری داخلی، طراحی مبلمان و گروه های فعال در زمینه طراحی در صنعت ساختمان و خانه در سراسر جهان با ملاک قرار دادن خلاقیت و نوآوری به کار رفته از طریق آن شرکتها و رشد و تعالی آنها در این حرفه و تنها به دلیل معروفیت آن مجموعه ها، به منتخبین این شرکتها اعطا می شود.

امسال هیات داوران این مسابقه به دلیل نوآوری به کار رفته در آثار این گروه معماری ایرانی در تلفیق معماری سنتی ایران با معماری مدرن این جایزه را به صورت افتخاری به این گروه اختصاص داده است.

نیما و سینا کیوانی پیش از این هم با طراحی و اجرای پروژه های معماری ارسی خانه، مهرخانه، خانه تبدیل شونده، دروازه گیلان و پردیس خانه توانسته اند جوایز مختلف معتبر بین المللی را از آن خود کنند. آثار آنان در بسیار از مجلات و کتاب های معتبر معماری جهان به چاپ رسیده است. پروژه اُرسی خانه آنها در سال 2017 به نام بهترین ساختمان مسکونی سال در جایزه معمار خاورمیانه انتخاب شده است. این نخستین بار است که این جایزه یک شرکت ایرانی را مفتخر به دریافت نشان عالی نوآوری می داند.

منبع: گردشبان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 996

به "معماران ایرانی برنده مسابقه طراحان برتر انگلستان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معماران ایرانی برنده مسابقه طراحان برتر انگلستان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید