لیگ برتر انگلیس، لیورپول پیروزی را از سر گرفت، استون ویلا در منطقه خطر باقی ماند

به گزارش کهن پارس، دیدارهای هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس با پیروزی آسان قهرمان زودهنگام رقابت ها و خطرناک تر شدن شرایط تیم فوتبال استون ویلا ادامه یافت.

لیگ برتر انگلیس، لیورپول پیروزی را از سر گرفت، استون ویلا در منطقه خطر باقی ماند

جهت دریافت خدمات طراحی سر در ورودی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه ملاقاتهای هفته سی و سوم لالیگا امشب (یکشنبه) تیم فوتبال لیورپول قهرمان زودهنگام رقابت ها در استادیوم آنفیلد با دو گل بر میهمان خود استون ویلا غلبه کرد و فرایند پیروزی هایش را پس از باخت سنگین هفته قبل مقابل منچسترسیتی از سر گرفت.

سادیو مانه در دقیقه 71 و کورتیس جونز در دقیقه 89 گل های لیورپول را به ثمر رساندند تا این تیم 89 امتیازی گردد و بیست و نهمین پیروزی اش را در این فصل کسب کند. استون ویلا اما با 27 امتیاز در رده هجدهم باقی ماند تا بیش از پیش شانس بقایش در لیگ برتر به خطر بیفتد.

امشب از ساعت 22:30 یک ملاقات دیگر در لیگ برتر انگلیس برگزار می گردد که در آن منچسترسیتی رده دومی میهمان ساوتهمپتون خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 83

به "لیگ برتر انگلیس، لیورپول پیروزی را از سر گرفت، استون ویلا در منطقه خطر باقی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، لیورپول پیروزی را از سر گرفت، استون ویلا در منطقه خطر باقی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید