قیمت انواع برش لیزر آهن در پارسیان لیزر

به گزارش کهن پارس، رپرتاژآگهی - برش لیزر آهن یکی از خدماتی است که در مجموعه صنعتی پارسیان لیزر بوسیله تکنولوژی­ های پیشرفته و با کوشش صنعت­گران ماهر ارائه می­ گردد. برش لیزر آهن در صنایع مختلف از جمله ابزار آلات کشاورزی، ساختمان ­سازی، ساخت سازه­ ها، بدنه کشتی­ های عظیم و….کاربرد گسترده­ ای دارد؛ زیرا در مقایسه با سایر فلزات قیمت مناسب­ تری دارد و همین طور هزینه برش آن نیز ارزان تر است. لیزر انواع مختلفی دارد که در صنعت از لیزر گازی و جامد بطور معمول استفاده می­ نمایند. از جمله عوامل اثرگذار در قیمت برش لیزر آهن می­ توان به ضخامت ورق، جنس قطعه، هندسه قطعه، گاز مورد استفاده و تیراژ، نوع آهن، حجم و تعداد برش، سرعت و زمان برش لیزر آهن اشاره کرد. آهن بدلیل مقاومت، دوام، استحکام، مرغوبیت بالا، قابلیت بازیافت و مقرون به­ صرفه بودن، فلزی کلیدی و بسیار بااهمیت در زندگی بشر محسوب می ­گردد.

قیمت انواع برش لیزر آهن در پارسیان لیزر

اهمیت برش لیزر آهن در صنعت

یکی از مهم ترین روش ­هایی که در صنعت از صندلی ویژه ­ای برخوردار می­ باشد برش لیزر آهن است که دارای مزیت­ های فراوانی است. آهن فلزی سخت بوده که برش آن با هر وسیله­ و تجهیزات قدیمی کاری مشکل و زمان گیر است. اما به روش لیزر براحتی انجام می­ شود. دقت، ظرافت و کیفیت بالا در عین سرعت زیاد که موجب صرفه جویی در زمان و هزینه می­ شود، عدم خم­ شدگی و فرورفتگی لبه ­ها و سطح، فراوری ضایعات بسیار کم، فراوری قطعات با ضخامت یکسان بطور هم زمان، امکان فراوری انبوه، انعطاف­پذیری و ایجاد طرح­ های پیچیده، عدم تغییر در ساختار فلز، ایجاد برش به شکل سری و حذف فرایند چند مرحله ­ای فراوریات، از جمله مزایای برش لیزر آهن پارسیان لیزر می­ باشد. از دستگاه برش لیزر فقط برای برش آهن استفاده نمی ­شود بلکه با دادن طرح به کامپیوتر و ارسال آن به دستگاه برش لیزر بر روی سطح آهن حکاکی انجام می ­شود.

در برش لیزر آهن به چه نکاتی توجه می ­شود؟

  • زاویه کونیک به مفهوم تغییر قطر سوراخ در ضخامت برش برای اینکه در صفحات ورق برش مورب ایجاد نمایند. دلیل اینکار ایجاد یک نوع قوی جوش برای پشتیبانی از وزن بزرگ در ماشین آلات و سازه ­های سنگین می ­باشد.
  • هر چقدر مقدار پلیسه کمتر باشد کیفیت کار هم بهتر خواهد شد. منظور از پلیسه فراوری ضایعات در محل برش است.
  • کنترل صافی سطح با کنترل سرعت برش و توان اشعه لیزر، نوع و فشار گاز
  • کرو که وابسته به ضخامت ورق و کوچک ­ترین شعاع قابل برش است.
  • سرعت برش که می­ توان با توجه به دستگاه و توان اشعه آن را تغییر داد.

خدمات برش لیزر آهن در پارسیان لیزر

قیمت برش لیزر آهن در پارسیان لیزر، رضایت مشتریان را به همراه داشته، زیرا هدف مجموعه صنعتی پارسیان لیزر ارائه محصولات باکیفیت و در قیمت مناسب است. پارسیان لیزر با داشتن تجربه 10ساله در زمینه برش لیزر و خمکاری با استفاده از تجهیزات مدرن و بکارگیری نیرو­های متخصص و ماهر یکی از شرکت­ های مطرحی می­ باشد که در ارتقای صنعت و افزایش کیفیت محصولات نقش اساسی را ایفا نموده است. سریع ترین و راحت ترین راه ارتباطی شما عزیزان با مجموعه پارسیان لیزر و آشنایی بیشتر با محصولات با محصولات ارائه شده وبسایت اینترنتی https://parsianlaserco.com است. در صورتی که در زمینه ارائه خدمات و قیمت محصولات سوالی داشتید می ­توانید به وسیله شماره تماس مندرج در سایت و یا پرکردن فرم در قسمت تماس با ما، هدایت لازم را دریافت نمایید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 821

به "قیمت انواع برش لیزر آهن در پارسیان لیزر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت انواع برش لیزر آهن در پارسیان لیزر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید