فروش 4 محصول ایران خودرو بدون قرعه کشی، از فردا

به گزارش کهن پارس، در پی آنکه از پنجشنبه هفته گذشته (2 تیرماه) فروش محصولات سایپا خارج از فرآیند قرعه کشی شروع شد، از 10 صبح فردا (دوشنبه 6 تیر ماه) این شیوه فروش برای چهار محصول ایران خودرو هم شروع خواهد شد که البته در قالب مشارکت در فراوری است. بعلاوه سه محصول مدیران خودرو نیز (بصورت فروش فوق العاده و فروش فوری) در این طرح بدون قرعه کشی عرضه می شوند. ضمن اینکه طرح ویژه مادران نیز همزمان اجرا خواهد شد.

فروش 4 محصول ایران خودرو بدون قرعه کشی، از فردا

به گزارش ایسنا، در اولین گام حذف قرعه کشی برای تخصیص خودرو، 15 طرح فروش خودرو بدون انجام قرعه کشی انجام می گردد که بر اساس آن خودرو هایی که در اولین دوره فروش یکپارچه خودرو دارای متقاضیانی کمتر از ظرفیت اعلام شده بودند، وارد مرحله فروش و تخصیص خودرو ها خارج از فرآیند قرعه کشی می شوند.

این طرح برای پنج محصول سایپا در قالب پیش فروش یکساله و چهار محصول در قالب پیش فروش یکساله مشارکت در فراوری از روز پنجشنبه هفته گذشته (2 تیرماه) شروع شده و متقاضیان برای خرید این خودرو ها می توانند به سایت های فروش خودروسازان مراجعه و نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام نمایند.

فروش بدون قرعه کشی محصولات ایران خودرو دوشنبه فعال می گردد

حال همانطور که سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام نموده بود که فروش محصولات ایران خودرو هفته جاری اجرا خواهد شد، در حال حاضر در صفحه اصلی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو این خودرو ها قابل مشاهده هستند، اما طبق پیگیری ایسنا از گروه صنعتی ایران خودرو، بخشنامه فروش از 10 صبح فردا (دوشنبه 6 تیرماه) فعال خواهد شد و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

بر اساس آن دو خودرو تارا و دناپلاس توربوشارژر هر یک در دو مدل دستی و اتوماتیک در قالب مشارکت در فراوری عرضه خواهد شد.

دارا بودن گواهینامه و نداشتن پلاک انتظامی فعال برای شخص متقاضی لازم است. ضمن اینکه شماره تلفن همراه، شماره شبا معرفی شده بایستی به نام شخص متقاضی باشد. بعلاوه متقاضی بایستی در هنگام واریز وجه از کارت های بانکی متعلق به نام خود استفاده کند. شرط حداقل فاصله آخرین خرید از دو شرکت ایران خودرو و سایپا 48 ماهه نیز در این طرح اعمال می گردد.

قابل توجه است که همزمان با این طرح، در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، امکان ثبت نام برای مادران دارای حداقل دو فرزند که فرزند دوم به بعد آن ها از تاریخ 24 آبان 1400 به جهان آمده باشد، شرایط فروش مشارکت در فراوری و بدون فرآیند قرعه کشی فراهم است.

شایان ذکر است که همزمان سه محصول X 55 پرو اکسلنت و X 55 پرو اکسلنت اسپورت بصورت فروش فوق العاده و تیگو 8 پرو پریمیوم بصورت فروش فوری عرضه می گردد.

یادآوری می گردد که پیش تر، این مقام مسئول حذف فرآیند قرعه کشی ها را سیاست حتمی و قطعی وزارت صمت خوانده و وعده نموده است که هم راستا با افزایش فراوری خودرو، تا سرانجام شهریورماه 50 درصد مدل دیگر از فرآیند قرعه کشی خارج خواهد شد. تا سرانجام سال هم تمام خودرو ها قابلیت واگذاری بدون قرعه کشی را خواهند داشت. با توجه به اینکه فشار تقاضا برای بعضی خودرو ها کمتر و برای بعضی بیشتر است، خودرو هایی که متقاضی کمتر دارند، زودتر به حذف قرعه کشی می رسند و خودرو هایی که مقدار تقاضای بیشتری دارند، قدری دیرتر؛ در نهایت حداکثر تا سرانجام امسال یا نهایتا اوایل سال آینده (برای مدل خودرو های بسیار پرطرفدار) می توانیم خودرو ها را بدون قرعه کشی عرضه کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1334

به "فروش 4 محصول ایران خودرو بدون قرعه کشی، از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش 4 محصول ایران خودرو بدون قرعه کشی، از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید