علوی: ثابت کردیم که تیم بهتری هستیم، فرایند قهرمانی های پرسپولیس را شکستیم

به گزارش کهن پارس، سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: توانستیم ثابت کنیم که تیم بهتری هستیم و فرایند قهرمانی های متوالی پرسپولیس را پس از پنج سال شکستیم.

علوی: ثابت کردیم که تیم بهتری هستیم، فرایند قهرمانی های پرسپولیس را شکستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیدمحمد علوی سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره قهرمانی این تیم در سوپرجام که البته با حاشیه هایی نیز همراه بود، گفت: سوپرجام تک بازی است و خیلی اتفاقات نیز در آن رخ می دهد، ولی خدا را شکر توانستیم ثابت کنیم که تیم بهتری هستیم و فرایند قهرمانی های متوالی پرسپولیس را پس از پنج سال شکستیم.

وی درباره جذب بازیکن برای حضور پیروز در لیگ قهرمانان آسیا گفت: به هر حال باید تقویت شویم. نفرات ایرانی را جذب کردیم، حالا خارجی ها مانده اند که فکر می کنم یکی دو بازیکن خوب اضافه شوند تا بتوانیم نماینده خوبی برای ایران در آسیا باشیم.

سرپرست فولاد با اشاره به کارت های زیادی که از جیب داور برای جریمه بازیکنان و مربیان دو تیم خارج شد، مطرح کرد: با توجه به اینکه تک بازی بود و کارت ها نیز برای بازی بعدی محاسبه نمی گردد، این شرایط طبیعی بود. پرسپولیس این قهرمانی را داشت، ولی ما احتیاج داشتیم که خودی نشان بدهیم.

علوی گفت: ما وقت تلف نمی کردیم و خیلی خوب و مسلط بازی کردیم. جا دارد از داور بازی هم تشکر کنم. حیف است که اکبریان از داوری خداحافظی می نماید. او خیلی خوب سوت زد و برایش آرزوی پیروزیت می کنم.

وی در انتها درباره عدم حضور پاتوسی و شایعه کرونایی بودن این بازیکن گفت: مسائل فنی را از سرمربی تیم بپرسید، اما من به عنوان مدیر تیم کنار بازیکنان و مربیان بودم و اصلاً چنین چیزی نبود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1242

به "علوی: ثابت کردیم که تیم بهتری هستیم، فرایند قهرمانی های پرسپولیس را شکستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علوی: ثابت کردیم که تیم بهتری هستیم، فرایند قهرمانی های پرسپولیس را شکستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید