صنعت نفت - استقلال بدون تماشاگر نبود

به گزارش کهن پارس، بعضی از تیفوسی های صنعت نفت با استقرار روی یکی از ساختمان های مشرف به ورزشگاه تختی آبادان 90 دقیقه ایستاده بازی صنعت نفت در برابر استقلال را تماشا کردند. آنها در جریان بازی توام با تماشای آن صنعت نفت را تشویق کردند. هر چند اتفاقات این بازی به سود آنها نبود و در نهایت استقلال بود که برنده از میدان خارج شد.

صنعت نفت - استقلال بدون تماشاگر نبود

بازی های لیگ برتر اینروزها در حالی برگزار می گردد که تماشاگران به خاطر ویروس کرونا باید از خانه ها بازی ها را دنبال نمایند.

به گزارش ورزش سه، اما برای بعضی از تماشاگران این بهانه قانع نماینده ای نیست و از هر طریق ممکن کوشش می نمایند بازی ها را از نزدیک دنبال نمایند. نمونه اش بازی صنعت نفت - استقلال.

بعضی از تیفوسی های صنعت نفت با استقرار روی یکی از ساختمان های مشرف به ورزشگاه تختی آبادان 90 دقیقه ایستاده بازی صنعت نفت در برابر استقلال را تماشا کردند. آنها در جریان بازی توام با تماشای آن صنعت نفت را تشویق کردند. هر چند اتفاقات این بازی به سود آنها نبود و در نهایت استقلال بود که برنده از میدان خارج شد.

ندیدن بازی ها برای تماشاگران بعضی از تیم ها از جمله صنعت نفت سخت است؛ آنها بالاخره موقعیتی پیدا می نمایند که بازی های تیم محبوب خود را از دست ندهند.

در بعضی از شهرهای دیگر هم این چنین است. در قائمشهر هم بعضی از تماشاگران با حضور روی ساختمان های اطراف ورزشگاه شهید وطنی دیشب بازی نساجی در برابر نفت مسجد سلیمان را دیدند و جالب اینکه در جریان بازی به راحتی نساجی را تشویق کردند. به نظر می رسد هیچ قانونی و هیچ شرایطی نمی تواند این تماشاگران خاص را از فوتبال دور کند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 180

به "صنعت نفت - استقلال بدون تماشاگر نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت نفت - استقلال بدون تماشاگر نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید