شیائومی می 11 پرو و اولترا از فناوری شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می نمایند

به گزارش کهن پارس، شیائومی میخواهد به زودی از دو گوشی شیائومی می 11 پرو و می 11 اولترا رونمایی کند. به همین دلیل به تازگی شاهد اخذ گواهی 3C توسط آن ها بودیم که نشان می دهد شیائومی می 11 پرو و اولترا از فناوری شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی خواهند کرد.

شیائومی می 11 پرو و اولترا از فناوری شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می نمایند

در حال حاضر یک مدل استاندارد از گوشی های سری می 11 شیائومی رونمایی و رسما وارد بازارهای جهانی شده که یک آداپتور شارژر 55 واتی هم درون جعبه آن حضور دارد. اما این طور که به نظر می رسد، شیائومی می 11 پرو و می 11 اولترا از فناوری شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می نمایند. این موضوعی است که اگرچه رسما توسط شیائومی اعلام نشده اما با حضور این دو گوشی در لیست گواهی 3C متوجه آن شدیم.

به نظر می رسد دو گوشی با شماره مدل M2102K1C و M2102K1AC که مربوط به شیائومی می 11 پرو و می 11 اولترا هستند، با یک شارژر 67 واتی مشابه با شماره مدل MDY-12-ES در دست ساخت قرار دارند که اوایل امسال هم گواهی TUV Rheinland را دریافت نموده بود. البته به طور دقیق، شماره مدل برای مدل های پرو و اولترا به ترتیب MDY-12-EU و MDY-12-ET است منتها چون دو حرف آخر به بازار عرضه اشاره دارد، بنابراین باید انتظار داشته باشیم دو شارژر کاملا مشابه برای دو گوشی در نظر گرفته گردد.

در حال حاضر در بین گوشی های شیائومی، می 10 اولترا با شارژر قدرتمند 120 واتی خود رکورددار در زمینه سرعت شارژ است. متأسفانه این گوشی فقط در بازار چین در دسترس قرار گرفته است و تا به این لحظه وارد هیچ بازاری جز چین هم نشده. البته سری گوشی های گیمینگ بلک شارک 3 هم از شارژرهای 65 واتی پشتیبانی می نمایند. این یعنی گوشی های شیائومی می 11 پرو و می 11 اولترا در بازارهای جهانی، بهترین گوشی های شرکت چینی از لحاظ سرعت شارژ خواهند بود.

متأسفانه در رابطه با تاریخ عرضه این گوشی ها خبر دقیق و رسمی منتشر نشده اما با در نظر دریافت شایعه های مختلفی که پیرامون آن ها وجود دارد، می توانیم امید وار باشیم این اتفاق به زودی رخ دهد. حداقل به نظر می رسد نیمه اول امسال، قطعا این اتفاق رخ خواهد داد. با این حال باید منتظر ماند و دید شیائومی چه برنامه هایی در سر دارد.

  • شیائومی می 11 لایت با ضخامت بسیار کم در وب سایت TENNA دیده شد

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 814

به "شیائومی می 11 پرو و اولترا از فناوری شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی می 11 پرو و اولترا از فناوری شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید