شهنازی: عملکرد بازیکنان مقابل روسیه جای تقدیر داشت، آلکنو هم اشتباه می نماید

به گزارش کهن پارس، سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: بازیکنان ایران در بازی مقابل تیم آماده روسیه که یکی از شانس های قهرمانی است، عملکرد قابل دفاعی داشتند.

شهنازی: عملکرد بازیکنان مقابل روسیه جای تقدیر داشت، آلکنو هم اشتباه می نماید

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

ناصر شهنازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شکست 3 بر یک ایران مقابل روسیه در لیگ ملت های 2021 گفت: بازیکنان باتجربه تیم ملی ایران از باخت 3 بر صفر روز نخست مقابل ژاپن خسته و بی روحیه بودند و آلکنو، ترکیب مناسبی را برای ملاقات مقابل روسیه انتخاب کرد. استفاده از بازیکنان جایگزین، خیلی خوب بود و عملکرد این بازیکنان نیز جای تقدیر داشت.

سرمربی تیم والیبال سایپا ادامه داد: تیم ایران در بازی مقابل ژاپن در همه فاکتورها مشکل داشت که شاید دلیل اصلی آن، غیبت سعید معروف بود. در ملاقات مقابل روسیه اما میثم صالحی، صابر کاظمی و امیرحسین اسفندیار، بسیار خوب بازی کردند و وادی هم پاس های بهتری داد. بازیکنان ایران در بازی مقابل تیم آماده روسیه که یکی از شانس های قهرمانی است، عملکرد قابل دفاعی داشت.

شهنازی گفت: تیم ایران در ست های اول و چهارم، اسیر سرویس ها و دفاع منسجم تیم ملی روسیه شد. بازی روس ها در ست دوم، کمی متفاوت بود و بازیکنان ایران از این فرصت استفاده کردند و به بازی برگشتند. دریافت های تیم ایران در ست دوم به خوبی به دست پاسور رسید و او برای حمله از همه طول تور استفاده کرد.

مربی پیشین تیم ملی در انتها توضیح داد: عظیم ترین مشکل و اشتباه آلکنو در لیگ ملت ها، همراه بردن 2 پاسور بود. ما بارها این موضوع را تذکر دادیم و باید قبول کرد که در این مورد اشتباه عظیمی اجرا شده است. این اشتباه در همان بازی اول، تاثیر خودش را داد و عواقب آن را دیدیم. آلکنو مربی عظیمی است ولی می تواند مرتکب اشتباه هم بشود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 915

به "شهنازی: عملکرد بازیکنان مقابل روسیه جای تقدیر داشت، آلکنو هم اشتباه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهنازی: عملکرد بازیکنان مقابل روسیه جای تقدیر داشت، آلکنو هم اشتباه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید