رسانه های ایتالیا پیگیر شرایط سردار آزمون و بازی مقابل لاتزیو

به گزارش کهن پارس، به گزارش خبرنگاران، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت روسیه به دلیل مسائل جسمانی دو بازی گذشته این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتمند آلمان و لاتزیو ایتالیا را از دست داد. این مهاجم حتی قادر به همراهی زنیت در چند مسابقه لیگ روسیه نبود.

رسانه های ایتالیا پیگیر شرایط سردار آزمون و بازی مقابل لاتزیو

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

تعطیلی مسابقات باشگاهی و برگزاری بازی های ملی از یک سود و عدم دعوت از آزمون به تیم ملی فوتبال ایران این فرصت را به وی داده است تا خود را زودتر برای بازی در تیم زنیت آماده کند.

سایت لاتزیو پِرس ایتالیا اعلام نمود که آزمون به تدریج شرایط بازی برای زنیت را پیدا می نماید.

این سایت نوشت: احتمالا سرگئی سماک سرمربی زنیت در بازی روز شنبه با اخمت گروژنی به آزمون استراحت می دهد تا از او در بازی لیگ قهرمانان اروپا با لاتزیو استفاده کند. زنیت به استادیوم المپیکو می آید و می خواهد دوباره به راستا درست گروه F برای صعود برگردد و این کار را با چند بازیکن بیشتر نسبت به بازی رفت که با نتیجه تساوی یک - یک تمام شد، انجام خواهد داد. یکی از این نفرات مسی ایرانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران، زنیت و لاتزیو در گروه ششم لیگ قهرمانان اروپا شرایط خوبی ندارد و با کسب یک امتیاز بعد از دورتمند، لاتزیو و کلاب بروژ در قعر جدول قرار گرفته است. بازی زنیت با لاتزیو روز سه شنبه هفته آینده در ایتالیا برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 320

به "رسانه های ایتالیا پیگیر شرایط سردار آزمون و بازی مقابل لاتزیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه های ایتالیا پیگیر شرایط سردار آزمون و بازی مقابل لاتزیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید