آغاز عملیات بازسازی عمارت تاریخی باغشمال تا 3 هفته آینده

به گزارش کهن پارس، ایسنا/ براساس سخنان شهردار تبریز، آغاز عملیات بازسازی عمارت تاریخی باغشمال تا 3 هفته آینده صورت می گیرد.

آغاز عملیات بازسازی عمارت تاریخی باغشمال تا 3 هفته آینده

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

داستان چیست؟

ایرج شهین باهر در حاشیه بازدید از پارک باغشمال گفت: نقشه های زیرساختی پروژه باغشمال آماده بوده و عملیات اجرایی بخش های مختلف آغاز شده است.

وی اضافه نمود: در ساخت و نصب نیمکت ها، پایه چراغ ها و آبخوری ها از مصالح متفاوت و ویژه همچون قطعات سنگی استفاده می گردد.

وی در مورد بازسازی عمارت تاریخی باغشمال در این پارک یادآور شد: تحویل نقشه اجرایی و انتخاب پیمانکار این ساختمان هفته آینده انجام می گردد تا در ادامه بتوانیم طی دو، سه هفته آینده عملیات اجرایی این ساختمان را آغاز کنیم.

شهین باهر اضافه نمود: طی بازدیدی که از پارک باغشمال داشتیم، انتخاب مصالح و نحوه اجرا آنالیز شد.

وی با بیان اینکه قسمتی از دیوار حد جنوبی پارک بخاطر پل ارتش جابجا و عقب کشی شده، گفت: موضوع نخاله برداری و آماده سازی سالن ها در حال اجرا است و با بازدید هفته به هفته و مستمر کوشش داریم تا به زودی احداث این پارک را تمام کنیم.

وی اضافه نمود: موضوع زیرساخت ها در پارک باغشمال رو به اتمام است و سعی می کنیم بزودی وارد فاز اجرایی شده و عملیات اجرایی مسیرها و پیاده روها را نیز آغاز کنیم.

شهردار تبریز در مورد جابجایی تعدادی از درختان این پارک گفت: درختان حد جنوبی جابه جا شده و در خود پارک باغشمال کاشت شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 240

به "آغاز عملیات بازسازی عمارت تاریخی باغشمال تا 3 هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز عملیات بازسازی عمارت تاریخی باغشمال تا 3 هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید