شایعه عجیب درباره شهریار مغانلو و پرسپولیس

به گزارش کهن پارس، دوشنبه شب که مجری برنامه فوتبال برتر میزبان شهریار مغانلو آقای گل لیگ بیست و دوم و ستاره این فصل سپاهان بود در حین تبادل نظر با این بازیکن، چند انتقاد عنوان نمود که بخشی از آن ها متوجه مدیران باشگاه سپاهان شد. همین مساله باعث شد تا کمتر از 24 ساعت بعد از برنامه، باشگاه اصفهانی با انتشار بیانیه به اتفاقات این برنامه تلویزیونی واکنش نشان دهد.

شایعه عجیب درباره شهریار مغانلو و پرسپولیس

حال بماند که بندی از همین بیانیه دستاویز حاشیه سازی علیه سپاهان شد چرا که در بخشی از آن آمده بود که به استناد قوانین باشگاه سپاهان، شهریار مغانلو بدون هماهنگی در برنامه فوتبال برتر شرکت نموده که در نتیجه به کمیته انضباطی باشگاه احضار می گردد.

این موضوع باعث به راه افتادن شایعات جدیدی در فضای مجازی شد که مغانلو مدیران سپاهان را تهدید نموده چنانچه جریمه گردد، برای فصل بعد به پرسپولیس خواهد رفت. حتی بعضی شایعات حاکی از این بود که همین تهدید هم در کار نیست و قطعا آقای گل لیگ سال جاری، فصل بعد در پرسپولیس توپ خواهد زد.

با این حال یک آنالیز ساده در شرایط نقل و انتقالاتی شهریار مغانلو کذب بودن چنین ادعا هایی را نشان می دهد چرا که این بازیکن با باشگاه سپاهان قراردادی دارد که تحت هیچ شرایطی قادر به جدایی از این تیم نیست. از طرفی مسئولان سپاهان قطعا حاضر نخواهند بود به بالاترین قیمت ممکن هم برترین بازیکن خود را به تیم رقیب بفروشند. در همین باره یکی از رسانه های ورزشی به نقل از منبع مطلع اظهار داشت که به احتمال زیاد بحث جریمه شدن شهریار مغانلو منتفی است و او صرفا تذکر شفاهی از باشگاه خواهد گرفت.

منبع: فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 27 خرداد 1402 بروزرسانی: 27 خرداد 1402 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1495

به "شایعه عجیب درباره شهریار مغانلو و پرسپولیس" امتیاز دهید

1 کاربر به "شایعه عجیب درباره شهریار مغانلو و پرسپولیس" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه عجیب درباره شهریار مغانلو و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید