سیمئونه: در حال حاضر هر چیزی مرا نگران می نماید، انجام بازی های فشرده خطرناک است

به گزارش کهن پارس، دیه گو سیمئونه به اندازه امیدواری هایش، نگرانی هایی هم داریم.

سیمئونه: در حال حاضر هر چیزی مرا نگران می نماید، انجام بازی های فشرده خطرناک است

به گزارش خبرنگاران، دیه گو سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) آمادگی شاگردانش با وجود دوری طولانی مدت از میادین را مورد اشاره قرار داد.

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید گفت: با شرایط کاملا جدیدی روبرو هستیم و تنها این بخش برایمان تازگی نخواهد داشت. به نظرم قانون انجام 5 تعویض درست است و می توانیم از تمام توان تیم خود در بازی ها بهره ببریم. این قانون تفاوت را ایجاد خواهد نمود و می دانیم بازیکنان تازه نفس می توانند معین نماینده ظاهر شوند. اگر قبلا 5 دقیقه زیاد بود، هم اکنون هر دقیقه ارزشمند خواهد شد.

سرمربی آرژانتینی در ادامه اضافه کرد: جو کار کردن کاملا تغییر یافته است. بازیکنان باید بدون حضور تماشاگران و حضور حداکثر 20 نفر بازی نمایند. آنهایی که ژن جنگجویی دارند، یک امتیاز بیشتر خواهند داشت. تکنیک یک بازیکن نکته کلیدی خواهد بود. باید دانست تماشاگری وجود ندارد و ما در شرایط جدیدی خواهیم بود. باید واقعیت را پذیرفت و خود را برای رقابت آماده کنیم.

سیمئونه در خصوص شرایط بازیکنانش گفت: آنها برای بازی کردن شوق و انگیزه دارند. مدت هاست که فوتبال بازی نکرده اند. این شور، اهمیت دارد و می تواند برای رسیدن به اهدافمان کمکمان کند. اکنون ما هر روز بازی، پیش رو داریم و سپس باید منتظر بازی های مهم دیگری همچون لیگ قهرمانان باشیم.

سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه گفت: درباره شرایط جسمانی بازیکنان نمی توان نظری داد چون مدت هاست بازی نکرده اند. به بهترین شکل خود را آماده می کنیم. باید برای مشکلاتی که قرار است به وجود بیاید، راه حلی پیدا کنیم.

سرمربی آرژانتینی درباره نگرانی اش گفت: در حال حاضر هر چیزی من را نگران می نماید. نمی توانم دروغ بگویم. ما وارد یک شرایط ناشناخته می شویم. رقابت های فشرده ای در 11 هفته داریم. قرار است 5 تعویض داشته باشیم و هر 3 روز به میدان برویم. این نگران نماینده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 119

به "سیمئونه: در حال حاضر هر چیزی مرا نگران می نماید، انجام بازی های فشرده خطرناک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: در حال حاضر هر چیزی مرا نگران می نماید، انجام بازی های فشرده خطرناک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید