سایت نهضت ملی مسکن به زودی بازگشایی می گردد (طراحی سایت)

به گزارش کهن پارس، مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: در حال پیگیری برای ثبت نام مجدد نهضت ملی مسکن هستیم که متقاضیان می توانند ویرایش شهر و ثبت نام داشته باشند.

سایت نهضت ملی مسکن به زودی بازگشایی می گردد (طراحی سایت)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

خلیل محبت خواه گفت: در استان تهران تا به امروز 980 هزار نفر ثبت نام کردند و از این تعداد 450 هزار نفر بدون شرط سکونت تایید شده اند. اما با ورود شرط سکونت در این طرح ها تعداد متقاضیان واجد شرایط به 102 هزار نفر رسید بنابراین مابقی ثبت نام نمایندگان رد صلاحیت شدند.

به گفته مدیر کل راه وشهرسازی استان تهران در حال رایزنی هستیم که مجدد سایت ثبت نام نهضت ملی مسکن باز گردد. در صورت باز شدن متقاضیان رد صلاحیت شده تنها در شهر هایی که اعلام شده امکان ثبت نام و یا ویرایش شهر مورد نظر خود را دارند.

او می گوید: تا به امروز چند بار اعلام شده که متقاضیانی که تهران سکونت دارند می توانند در پرند، هشتگرد، رباط کریم، ایوانکی و پاکدشت ثبت نام نموده و یا اطلاعات خود را در این شهر ها ویرایش نمایند.

محبت خواه گفت: تا به امروز چندین بار برای باز شدن مجدد ثبت نام سایت نهضت ملی مسکن پیگیری نموده ایم و احتمالا سایت به زودی باز می گردد بنابراین به متقاضیان توصیه می گردد تنها در 5 شهری که اعلام شده اقدام به ثبت نام نمایند در غیر این صورت مجدد دوباره حذف می شوند.

خبرنگاران مالی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 مهر 1401 بروزرسانی: 5 مهر 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1380

به "سایت نهضت ملی مسکن به زودی بازگشایی می گردد (طراحی سایت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت نهضت ملی مسکن به زودی بازگشایی می گردد (طراحی سایت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید