رونویسی مکالمات کاربران به صورت زنده و ضبط شده ایجاد شد

به گزارش کهن پارس، شرکت مایکروسافت قابلیتی را به نرم افزار ورد اضافه کرده است که به این برنامه اجازه می دهد مکالمات کاربران در فضای مجازی را رونویسی کند.

رونویسی مکالمات کاربران به صورت زنده و ضبط شده ایجاد شد

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، پایان مایکروسافت ویژگی رونویسی همزمان را به نرم افزار ورد آفیس اضافه کرد. کاربران این برنامه از این پس می توانند در حین صحبت کردن رونویسی مکالمات خود را در ورد مشاهده کنند.

رونویسی در مایکروسافت به صورت زنده و از روی فایل های صوتی ضبط شده امکان پذیر است. یعنی زمانی که کاربر در فضای مجازی با دوستان خود صحبت می کند در صورت نیاز می تواند گزینه رونویسی در ورد را انتخاب کرده و نوشته شدن تمامی مکالمات را مشاهده کند و یا صدای ضبط شده خود و کاربران دیگر را برای رونویسی در ورد آفیس بارگذاری کند.

بررسی های کاربران نشان داده است قابلیت رونویسی در ورد آفیس نسبت به بسکمک از نرم افزارهای دیگر از دقت مناسبی برخوردار بوده و حتی صدای پخش شده از بلندهای دستگاه های مختلف را به درستی تشخیص می دهد. پس از اتمام رونویسی، کاربران به راحتی می توانند متن را ویرایش کرده و تغییرات لازم را در آن اعمال کنند. همچنین این امکان برای کاربران مهیا شده است که تعیین کنند کدام قسمت از هر فایل های صوتی بارگذاری شده باید رونویسی شود.

بدون شک ویژگی رونویسی همزمان می تواند برای کاربرانی که نیاز دارند مکالمات آن ها به صورت زنده در ورد پیاده سازی شود اهمیت دارد و کمک شایانی به فرایندهای کاری آن ها می کند. در حال حاضر کاربرانی که می خواهند از ویژگی رونویسی ورد آفیس استفاده کنند حتما باید در مایکروسافت 365 حساب کاربری داشته باشند.

مایکروسافت محدودیتی برای بارگذاری فایل های صوتی در ورد تعیین نکرده لذا کاربران مجاز هستند تا هر تعداد مکالمه صوتی خود را در این نرم افزار قرار دهند. مایکروسافت وعده داده که تا پایان سال قابلیت رونویسی را به ورد آفیس هماهنگ با سیستم عامل اندروید و iOS نیز اضافه می کند.

4144/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 241

به "رونویسی مکالمات کاربران به صورت زنده و ضبط شده ایجاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونویسی مکالمات کاربران به صورت زنده و ضبط شده ایجاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید